REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)
Michał Kruk

Michał Kruk (Fot.materiały prasowe)

Utrzymanie zdrowego balansu między produkcją marek własnych i marek producenckich to konieczność. W naszym przypadku balansuje się to na poziomie 60 proc. vs 40 proc. na korzyść marki producenckiej – mówi Michał Kruk, dyrektor sprzedaży firmy Dan Cake Polonia.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Zdaniem eksperta tak rozłożone proporcje są bezpieczne dla producenta. Stać go i na inwestycje, i na rozwijania świadomości marki wśród konsumentów. – Zagrożenie ze strony marki własnej pojawia się wówczas, gdy bilans produkcyjny jest przekroczony i producent sprowadza się do roli usługodawcy – dodaje Kruk

Kruk, pytany o to, jak przebiega współpraca producenta i sieci handlowej przy tworzeniu produktów marek własnych mówi, że wszystko zależy od świadomości zleceniodawcy. – Niektóre sieci handlowe są zorientowane wyłącznie na cenę, inne oczekują produktów, dzięki którym będą mogły się wyróżnić. Zdarzają się kontrahenci, którzy od początku do końca współpracują z nami przy tworzeniu produktów, oni są otwarci na innowacje. Wbrew pozorom, takich odbiorców jest niewielu – stwierdza Michał Kruk. 

Jego zdaniem jakość produktów marek własnych i produktów marek producenckich powinna podlegać tym samym standardom. 


 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony