REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (06-10.04.2020)
MIchał Sadecki, prezes PGS

MIchał Sadecki, prezes PGS (mat. prasowe)

Polska Grupa Supermarketów, właściciel ogólnopolskiej sieci sklepów działających m.in. pod marką Top Market – nawiązuje współpracę z kolejnymi punktami. W tym roku sieć powiększyła się o ponad 60 nowych sklepów. Trwają negocjacje z kolejnymi 10-15 placówkami. Wkrótce ruszy też flagowy sklep sieci, z najnowszymi technologiami – mówi Michał Sadecki, prezes PGS.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

Po tym, jak do sieci przyłączone zostały 64 nowe punkty w styczniu br., zarząd Grupy prowadzi rozmowy z kolejnymi przedsiębiorcami w południowej i centralnej Polsce.

– Patrzymy bardzo pozytywnie na prowadzone rozmowy i mam nadzieję, że do końca 1 kwartału br. w sieci pojawi się kolejne 10-15 punktów. Naszym celem są małe i średnie osiedlowe punkty, które spełnią oczekiwania zmieniającego się profilu klienta – podkreśla Michał Sadecki, prezes PGS.

Jak zaznacza prezes sieci, najistotniejszym zadaniem będzie ujednolicenie asortymentu oraz prezentacji nowych sklepów, tak aby spełniały standardy sieci Top Market. – Coraz bardziej wierzymy w produkty bio oraz marki własne, które zdobywają uznanie naszych klientów – dodaje.

Strategia sieci jest odpowiedzią na rosnącą konkurencję i presję ceny – istotne czynniki zmieniające rynek handlu w 2019 roku.

– Właściciele małych sklepów stają przed wyborem likwidacji swojego biznesu bądź przystąpienia do istniejących na rynku sieci franczyzowych i profesjonalizację. Takie warunki oferuje sieć Top Market ze swoim wsparciem logistycznym, marketingowym – kampanie TV w Polsat i TVP – a także produktowym, z licznymi markami własnymi – wymienia prezes PGS. 

Dodatkowym elementem strategii sieci są inwestycje w innowacje, w tym digitalizacja procesów sprzedażowych. Top Market wkrótce zaprezentuje flagowy sklep – największy w sieci – w Galerii Otwockiej, którego otwarcie planowane jest na marzec br. To tam mają znaleźć się liczne rozwiązania technologiczne, ułatwiające klientom proces zakupów, wyraźny podział na sekcje produktowe, piekarnię, prezentację marki własnej oraz sekcja BIO.

Strategia i sukces Top Market w negocjacjach z nowymi punktami jest – zdaniem zarządu PGS – efektem elastycznej polityki współpracy.

– Top Market oferuje twarde zasady brandingu i promocji marki własnej, a luźniejsze zasady zamówień i zaopatrzenia sklepów, tak aby przedsiębiorcy mieli możliwość wyboru i osiągnięcia zysku – podkreśla Michał Sadecki.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Szymon 2 miesiąc temu

    Nie w Galerii Otwockiej, a Galerii Kupieckiej w Otwocku ;)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Fizjo 1 miesiąc temu

    To chyba nie biurko Prezesa, wysokość ekranu w sprzeczności z wszelkimi zasadami ergonomii.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Half Page (kwiecień - maj 2020)
do góry strony