REKLAMADOBROWOLSCY - Syty Wilk - Baner Główny (17.02 - 01.03.2020)
Michel-Edouard Leclerc, CEO spółki E.Leclerc

Michel-Edouard Leclerc, CEO spółki E.Leclerc (materiały własne)

Michel-Edouard Leclerc, CEO spółki E.Leclerc, opublikował na swoim blogu noworoczne postanowienia grupy E.Leclerc. Zostało ono podpisane przez wszystkich 573 członków sieci.

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 29.02.2020)

„Mamy wiele dowodów na to, że dystrybutorzy z uwagą odbierają sygnały wysyłane na rynek przez naszą firmę. Mamy wpływ na rynek i wiele możliwości, by pomagać konsumentom w „odpowiedzialnej” konsumpcji, by dobrze spełniać rolę, jakiej się od nas oczekuje.”

Michel-Edouard Leclerc podpisał w imieniu wszystkich 573 członków sieci E.Leclerc zobowiązania, które można podzielić na następujące cele strategiczne:

1. Poprawa jakości łańcucha dostaw żywności.

2. Optymalizacja wpływu produkcji i dystrybucji żywności na środowisko naturalne – zwalczanie marnowania żywności, redukcja zużycia plastiku, ograniczenie stosowania pestycydów, wspieranie fotowoltaiki, oszczędzanie energii.

3. Korzystanie z lokalnych produktów – w interesie społecznym, dla wspierania zatrudnienia na wsi, ale także w celu zredukowania w misji węglowych w transporcie.

4. Lepszy dostęp do informacji dla konsumentów – upowszechnienie systemu informacyjnego Nutri-Score, wskazywanie pochodzenia produktów, rozszerzenie informacji na etykietach, wdrażanie systemów certyfikacji (dobre praktyki leśne, żywność organiczna, HEV – czyli środowiskowa certyfikacja gospodarstw rolnych).

„Potwierdzam, że wszystkie zespoły działające w E.Leclerc są zaangażowane w realizację poszczególnych punktów tego programu. Niektórzy mogą powiedzieć, że to nie są dostatecznie szybkie działania. Ocenicie sami: będę [na blogu] informował o naszych postępach w każdym z tych obszarów” – zadeklarował Michel-Edouard Leclerc.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA - Half Page (13-28.02.2020)
do góry strony