REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL - Konkurs) - Baner Główny  (czerwiec 2018)

17 kwietnia w Warszawie odbędzie się oficjalna prezentacja "Microsoft Store of the Future 2.0". Jak deklaruje firma, będzie to połączenie kawiarni, sklepu spożywczego i tradycyjnej przestrzeni handlowej.

REKLAMAROS-SWEET (MORESO - ORZESZKI) - Baner Główny (24-30.06.2019

(fot. mat. prasowe)

- Wyobraź sobie kawiarnię, w której aromatyczny napój z ulubioną pianką i cynamonem oraz najnowsze wydanie gazety czekają na Ciebie już przy wejściu. Oczami wyobraźni zobacz sklep spożywczy, w którym listę rekomendowanych produktów znajdziesz przy kasie. I wreszcie – sklep, gdzie w przebieralni dostaniesz gotowy outfit - pisze w zaproszeniu Microsoft.

Firma w tym momencie nie zdradza szczegółów potencjalnego rozwiązania. Microsoft od wielu miesięcy aktywnie współpracuje m.in. z siecią Żabka. Owocem tego mariażu była konferencja zorganizowana we wrześniu 2018 roku, podczas którego zaprezentowano "sklep convenience przyszłości".

Microsoft jest nie tylko dostawcą technologii, ale także partnerem Żabki w procesie cyfrowej transformacji: począwszy od budowy modelu, doboru rozwiązań, wyboru partnerów, po implementację i zarządzanie całym procesem. Druga płaszczyzna współpracy to kontakt ze start-upami i firmami partnerskimi, skupionymi wokół Microsoft, które dostarczają innowacyjne rozwiązania opracowane z myślą o branży handlu detalicznego. To właśnie spośród ich rozwiązań zostały wybrane te, które w najlepszy sposób odpowiadają wizji transformacji Żabki i w rezultacie pozwolą zaoferować na rynku przełomowe usługi i doświadczanie dla klientów.

- W Microsoft, wspólnie z naszym ekosystemem partnerów, przeprowadzamy naszych klientów przez proces transformacji, jaki zachodzi obecnie we wszystkich sektorach gospodarki na całym świecie. Handel detaliczny jest przykładem branży, która szybko się transformuje, a technologie takie jak chmura obliczeniowa, Internet Rzeczy i sztuczna inteligencja przekształcają się we wzrost lojalności klientów, nowe modele biznesowe i optymalizacje operacji. Jesteśmy dumni mogąc wspierać Żabkę w jej podróży do przyszłości. Cieszymy się też widząc jak technologie Microsoft i rozwiązania partnerskie odpowiadają na oczekiwania klientów i kształtują doświadczenia zakupowe jutra – mówił we wrześniu Michel van der Bel, wiceprezes Microsoft na Europę, Bliski Wschód i Afrykę.

Microsoft jest bardzo aktywny, jeśli chodzi o tworzenie nowoczesnych placówek handlowych również w USA. Niedawno wystartowały testy futurystycznych rozwiązań łączących technologie cyfrowe z tradycyjnymi zakupami. Z konceptu mogą korzystać klienci dwóch supermarketów Kroger.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony