REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

(fot. mat. pras.)

Na polski rynek AGD wchodzi firma Midea kolejny wielki światowy gracz. Polscy konsumenci jako jedni z pierwszych w Europie mogą kupić chłodziarko-zamrażarki, winiarki i zamrażarki pod marką Midea. Według instytutu badawczego Euromonitor International Limited, Midea była numerem 1 na świecie wśród producentów urządzeń gospodarstwa domowego w 2019 r.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

Prawie 40 mld USD rocznego obrotu, ponad 150 tys. pracowników na całym świecie i 312. miejsce w rankingu 500 największych na świecie firm pod względem przychodów Fortune Global 500 – to tylko kilka faktów, które pokazują siłę Grupy Midea. Jako największy na świecie producent AGD, Midea w swojej ofercie posiada bardzo szerokie portfolio produktów, obejmujące urządzenia chłodnicze, pralki, kuchnie, klimatyzatory, odkurzacze, małe AGD i inne.

W przeszłości Midea słynęła przede wszystkim dużymi możliwościami produkcyjnymi, z których chętnie korzystały inne światowe marki AGD. W ostatnich latach Grupa postawiła dodatkowo na promocję marki własnej, rozszerzając katalog produktów z logo „Midea”. Polska jest jednym z pierwszych europejskich krajów, w których te urządzenia są już dostępne. W pierwszej kolejności na rynku pojawiły się chłodziarko-zamrażarki i zamrażarki, następnie chłodziarki do wina, a w przyszłości niewykluczone jest poszerzanie portfolio o kolejne grupy produktowe.

Oficjalnym wyłącznym dystrybutorem marki Midea w Polsce jest firma 12BUY. - Współpraca z tak solidnym i silnym partnerem to nie tylko wyzwanie, ale także duża odpowiedzialność. Powierzenie nam zarządzania marką Midea na polskim rynku, który staje się jednym z pierwszych w Unii Europejskiej, gdzie dostępne są urządzenia tej marki, to wyraz zaufania i uznania dla dotychczasowych osiągnięć naszego zespołu. Na dobre partnerstwo przekładają się także na pewno pierwsze rynkowe sukcesy, które sprawiły, że dosłownie w kilka tygodni Polska stała się bardzo istotnym rynkiem zagranicznym w strategii Grupy – komentuje Bartosz Jeziorański, odpowiedzialny za rozwój marki w Polsce.

Produkty marki są już dostępne w Polsce w sklepach internetowych uznanych sieci specjalizujących się w AGD, można je także znaleźć w wybranych sklepach stacjonarnych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony