REKLAMAPURELLA - SuperShots - Baner Główny (od 13 lipca)

Sieć Lidl startuje z kampanią pod hasłem "Lidlowe ceny". Jednocześnie dyskonter obniżył w tym tygodniu ceny ponad 300 produktów, w tym m.in. pieczywa, wędlin, serów, artykułów bio, produktów dla wegetarian oraz artykułów dla dzieci.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020
Lidl startuje z nową kampanią Lidlowe Ceny

Lidl startuje z nową kampanią Lidlowe Ceny (fot. Lidl)

W pierwszej, teaserowej fazie nowej kampanii Lidla, zostały przedstawione trzy postacie: Mieszko I, Szewczyk i Jan Matejko. Teraz, w kolejnych odsłonach spotów, Lidl spróbuje odpowiedzieć na pytanie: "co łączy tych bohaterów". Zdaniem sieci: "wszyscy mieli smykałkę do oszczędzania".

W komunikacie prasowym sieć Lidl chwali się, że przeceniając 300 artykułów "postępuje wbrew rosnącej inflacji". Dokładnie takiej samej argumentacji użyła przed kilkoma dniami Biedronka, gdy poinformowała o obniżeniu na stałe cen 100 podstawowych produktów.

- Lidl Polska od lat udowadnia, że wysoka jakość nie musi oznaczać wysokich cen. Nasze oferty tworzymy tak, by każdy mógł znaleźć coś dla siebie, by jednocześnie odpowiadać na aktualne zapotrzebowania i trendy oraz wreszcie by łączyć wysoką jakość produktów z lidlowymi, niskimi cenami. Poprzez najnowszą kampanię chcemy podkreślić te kwestie i zapowiedzieć wyjątkowe promocje na najczęściej wybierane produkty w naszych sklepach - komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications w Lidl Polska.

Wśród artykułów objętych promocjami znalazły się m.in. wędliny Pikok i Pikok Pure, sery Bluedino, kosmetyki Cien, orzechy i bakalie Alesto, nabiał Pilos, artykuły dla dzieci Lupilu, w tym pieluszki oraz szereg produktów bio i wege. A zatem najnowsza promocja dotyczy marek własnych sieci.

Lidl dodatkowo zapowiada obniżenie cen wybranych artykułów w związku ze zmianami w stawkach VAT od 1 kwietnia. Sieć nie zdradziła jednak szczegółów tej akcji.

Najnowsza kampania marketingowa Lidla realizowana jest w kanałach ATL i BTL od 3 marca 2020 r., a przygotowana została przez agencje GPD i Performance Media.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (4)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~aaa 4 4 miesiące temuocena: 80% 

    Dlaczego nie Bismarck, Wilhelm II i Hitler???- przecież to są twarze niemieckiej potęgi!, dlaczego wizerunki polskich królów są wykorzystywane przez niemiecką sieć??? SKANDAL!!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~11 3 4 miesiące temuocena: 67% 

    Dramat Polskiego Króla na Niemieckie salony - wirus krąży kupuje tylko w POLSKICH SKLEPACH>

    oceń komentarz
  • ~hej 2 4 miesiące temuocena: 67% 

    Mogę prosić by król Polski nie był twarzą reklamy dyskontu - dziękuję. To nie jest zabawne

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~yupi 1 4 miesiące temuocena: 80% 

    Bardzo słabe - historyczną postać wrzucać do promocji dyskontu - żałosne. To nie pierwszy lepszy celebryta. Duży minus

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony