REKLAMAKongres Mięsny 2019 - Baner Główny (styczeń - luty 2019)
Mikołaj Pawlak, PKN Orlen

Mikołaj Pawlak, PKN Orlen (Wiadomości Handlowe)

Aż 53 proc. klientów sklepów na stacjach benzynowych woli jeść prowadząc samochód niż zatrzymać się na posiłek. To powoduje, że stacje muszą modyfikować swoją ofertę gastronomiczną i przekąskową po kątem wygody i łatwości spożycia w samochodzie.

REKLAMAKongres Mięsny 2019 - belka w artykułach (styczeń 2019)

– Konsumenci poszukują produktów, które się nie rozsypią i nie brudzą – podkreślił w wystąpieniu podczas Kongresu Słodycze i Przekąski 2018 Mikołaj Pawlak, head of gastronomy and QSR w PKN Orlen. Podkreślił również póki, co liczba takich produktów na stacjach jest jeszcze nieco ograniczona.

Pawlak powiedział również, że oprócz wygody konsumenci zwracają również uwagę na skład tych produktów. – Skupiamy się na czystej etykiecie i zdrowych składnikach. Zwiększyliśmy o ok. 70 proc ofertę produktów świeżych w stosunku do zeszłego roku. I to zarówno na stacjach miejskich, jak i tranzytowych – powiedział przedstawiciel PKN Orlen.

Ekspert zwrócił również uwagę na konieczność szybkości realizacjo zamówienia w sklepach na stacjach. Z przytoczonych przez niego danych wynika, że 54 proc. ankietowanych właśnie szybkość ceni sobie najbardziej podczas zakupów na stacji.

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony