REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 03.10.2019)

(fot. Pixabay CC0)

Strona 2 z 2
REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

Milenialsi mają bezprecedensowy dostęp do informacji. Chętnie pytają o radę i szukają porad w różnych źródłach. Zapisują się do różnych społeczności online, korzystają z porad influencerów i blogerów, nieustannie dzielą się opiniami o produktach i usługach, kreują nowe trendy. Rekomendacje pochodzące z tych środowisk są dla nich kluczowe przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Dla biznesu to kolejna czytelna wskazówka, w jakich kanałach komunikacji najłatwiej zbudują dobre relacje z konsumentami tego pokolenia. Z badania Euromonitora wynika, że w skali globalnej 63 proc. rodziców-milenialsów codziennie odwiedza lub dokonuje wpisów w mediach społecznościowych.

Jednocześnie w pokoleniu Y rośnie ostrożność i chęć zachowania prywatności. Wiedzą, że z Internetu nic nie znika i coraz lepiej rozumieją, jaki użytek można zrobić ze śladów, które zostawiają w sieci. Firmy zainteresowane nawiązywaniem dobrych relacji z tą grupą konsumentów powinny działać subtelnie, korzystając w działaniach marketingowych z influencerów, marketingu szeptanego czy kreując fankluby, a rezygnując z nachalnych komunikatów reklamowych.

Euromonitor International, Millennial Parents, Transforming Family Life

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony