REKLAMABelgian Meat Office - Baner Główny (16-30.09.2019)

(Fot. materiały prasowe)

W sierpniu na opakowaniach tabliczek czekoladowych Milka dostępnych w Polsce pojawi się logotyp
programu Cocoa Life. Kolejne produkty z portfolio marki w Europie zostaną objęte programem w późniejszym terminie – podaje Mondelez International.

REKLAMAEDENRED - eBook - Belka w artykułach (16-24.09.2019)

Producent oświadczył, że w Europie jego najbardziej rozpoznawalna marka czekolady – Milka, dołączy do prowadzonego przez firmę programu Cocoa Life. To inicjatywa zrównoważonej uprawy ziaren kakaowca i wspierania pozyskującej go społeczności farmerów. Organizacja chce, aby docelowo kakao było pozyskiwane wyłącznie w zrównoważony sposób.


Milka będzie kolejną marką Mondelēz International, której produkty wytwarzane są z kakao pozyskiwanego w ramach Cocoa Life. Do programu należą czekolady Cadbury Dairy Milk dostępne w Wielkiej Brytanii i Irlandii, Côte d’Or w Belgii i Francji, Freia i Marabou w krajach skandynawskich oraz ciastka Oreo w całej Europie.


Misją programu Cocoa Life jest stworzenie stabilnego łańcucha dostaw ziaren kakaowca, przy jednoczesnym wprowadzaniu pozytywnych zmian w życiu farmerów oraz zapobieganiu zmianom klimatu w sześciu krajach, z których pozyskiwane jest kakao: Ghanie, Wybrzeżu Kości Słoniowej, Indonezji, Indiach, Dominikanie i Brazylii.

Do końca 2017 r. programem zostało objętych 120 500 farmerów żyjących w 1085 społecznościach. Niezależne badania wykazały, że w Indonezji, w społecznościach objętych programem Cocoa Life, roczny dochód z upraw kakao wzrósł o 37 proc. a farmerzy zaobserwowali wzrost poziomu plonów o 10 proc. Inicjatywa przyczyniła się też do zasadzenia ponad miliona drzew. Co więcej, poprzez program Cocoa Life firma zwiększyła udział kakao pozyskiwanego w sposób zrównoważony do 35 proc., co stanowi wzrost o 14 punktów procentowych w porównaniu do 2016 r.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony