REKLAMADESIGNATURE - baner główny 21-24.10
 

14 kwietnia 2016, 11:38

Za dwa-trzy lata kosmetyczna firma chce generować z eksportu połowę przychodów. Spółka dotychczas wysyłała produkty tylko na Wschód. Teraz ma się to zmienić.
REKLAMATOTA - belka w artykule (17-27.10.2019)

Jak pisze „Puls Biznesu”, Miraculum rozpoczęło właśnie sprzedaż produktów we Francji, Hiszpanii, Grecji, Portugalii oraz w Maroko. Trwają rozmowy z odbiorcami w Libii oraz Algierii. Obecnie tylko 8 proc. przychodów spółki stanowi eksport. W budowaniu świadomości marek firmy pomogły m.in. prowadzone za granicą działania w mediach społecznościowych. Miraculum stawia na kosmetyki do makijażu, które stały się polską specjalnością eksportową.
Do notowanej na giełdzie Miraculum należą takie marki jak Chopin, Pani Walewska, Virtual czy Joko.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony