REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)
Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita

Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita (fot. materiały własne)

Mleczarski potentat podsumował pierwsze półrocze 2019 r. Wyniki finansowe wskazują na to, że na koniec roku firma może osiągnąć najlepszy wynik w swojej historii.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

– Nasze przychody zamykające 2018 rok stanowiły ponad 16 razy większą wartość aniżeli 20 lat temu i rok do roku rosną o ok. 10 proc. – czyli pięciokrotnie szybciej niż rynek. W 2017 roku za historyczny sukces uznaliśmy przekroczenie po raz pierwszy granicy 4 miliardów złotych przychodów, a teraz wyniki pierwszej połowy 2019 wskazują, że jeszcze w tym roku będziemy cieszyć się z kolejnego rekordu – przekroczenia progu 5 miliardów złotych przychodu – mówi Dariusz Sapiński, prezes zarządu Grupy Mlekovita. Tylko w ciągu pierwszych 6 miesięcy tego roku firma skupiła rekordowe 1,2 mld litrów mleka. 

– Mlekovita jest największą grupą mleczarską w Europie Środkowo-Wschodniej. Każdego dnia w naszych 20 zakładach produkcyjnych przetwarzamy 8 milionów litrów mleka dostarczanego przez 15 000 polskich rolników. Pięć tysięcy wykwalifikowanych pracowników dba o najwyższą jakość produktów wytwarzanych na ponad 170 liniach produkcyjnych. Naszych 1000 mlecznych smakowitości znanych jest nie tylko w polskich domach, ale i w 159 krajach świata. Mlekovita to duma polskiej gospodarki – mówi Sapiński.

Mlekovita stawia również na rozwój podkreślając, że technologie w mleczarstwie muszą iść w parze z coraz bardziej innowacyjnymi i zaawansowanymi realiami. Jednym z kroków w tym kierunku jest największa w historii firmy inwestycja, czyli Fabryka Proszków Mlecznych. Dzięki niej możliwe było rozszerzenie asortymentu oferowanego zarówno w kraju, jak i poza granicami Polski. Proszki mleczne są szczególnie istotnym produktem eksportowym ze względu na wysoką trwałość, ale też, co podkreśla Mlekovita, wysoką jakość, gwarantowaną uznaną na całym świecie marką.

Łącznie, dzięki produkcji we wszystkich swoich proszkowniach: dwóch w centrali Grupy oraz dwóch ulokowanych w zakładach w Lubawie i Trzebownisku, Mlekovita oferuje blisko 60 różnych wyrobów w proszku, w tym ostatnie nowości dla osób aktywnych: Super Body Active WPC 80 w 4 popularnych smakach: czekoladowym, truskawkowym, waniliowym i bananowym w różnych formach: w saszetach, torebkach i słojach.

– Działając pod szyldem: Mlekovita Fabryka Zdrowia, chcemy zadbać o zdrowie Polaków. Promujemy więc nasze produkty, wskazując na ich prozdrowotne działania i jednocześnie zachęcając do zmiany nawyków żywieniowych na takie, które wspierają zdrowie. Dlatego regularnie rozszerzamy naszą ofertę produktową, m.in. w kategorii ekologicznej, bez laktozy oraz w coraz popularniejszym segmencie premium. Dodatkowo zachęcamy wszystkich naszych konsumentów do większej aktywności fizycznej, przy okazji oferując im kolejne nowości w linii Super Body Active, wspierające zbilansowaną dietę podczas wysiłku fizycznego oraz pracy nad sylwetką – mówi Sapiński.

Szereg produktów dla osób aktywnych to nie wszystkie nowe produkty, jakie pojawiły się w asortymencie Mlekovity w 2019 r. Od stycznia do czerwca firma wprowadziła na rynek 46 nowości w 8 kategoriach produktowych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony