REKLAMAPszczółka - Baner Główny - Jogusie  (maj 2018)

Rossmann w maju obchodzi 25-lecie działalności w Polsce. W tym czasie firma wydała na inwestycje w Polsce 1,725 mld zł, otworzyła 1246 sklepów i trzy nowoczesne magazyny. Historia firmy jak w soczewce pokazuje olbrzymi skok jakiego dokonała Polska w ostatnim ćwierćwieczu. Spółka jest także motorem napędowym zmian i dynamicznego rozwoju polskiego rynku drogeryjnego, tak po stronie dostawców, ale także firm handlowych.

REKLAMAKORAL - belka w artykułach - Bracia Koral (Smaki dzieciństwa_v2) -  24 - 31 maj 2018
Marek Maruszak, prezes Rossmann Polska

Marek Maruszak, prezes Rossmann Polska (Rossmann Polska)

Jak podkreślają przedstawiciele sieci Rossmann, firma zaczynała od jednego, skromnego sklepu na zaniedbanej ulicy Piotrkowskiej w Łodzi i blaszaka, w którym urzędowało kierownictwo firmy. Dziś sieć jest liderem w branży sklepów drogeryjnych w całym kraju i zatrudnia 18,7 tys.  pracowników. Prowadzony przez operatora program lojalnościowy Klub Rossmann liczy już 5,5 mln członków.

Obroty sieci drogeryjnej przekroczyły w 2017 r. roku 9 mld zł. Jednocześnie od wielu  lat Rossmann jest w gronie największych pośród firm z zagranicznym kapitałem płatników podatku CIT. Firma wpłaciła w ubiegłym roku do budżetu państwa podatek CIT o wartości 194,5 mln zł.

- Gdy startowaliśmy nasz kraj był biedny, dziś pod względem PKB na głowę mieszkańca gonimy takie państwa jak Portugalia czy Włochy. Jesteśmy członkiem europejskiej rodziny, swobodnie przekraczamy granice. Nasz sukces jest wypadkową sukcesu Polski, aspiracji i bogacenia się Polaków, nowych możliwości rozwoju jakie po 1989 r. otworzyły się przed wieloma firmami – wskazuje Agata Nowakowska, rzecznik prasowy sieci Rossmann Polska.

I dodaje: - Potrafiliśmy tę szansę wykorzystać. Przez te lata poznaliśmy potrzeby Polaków: Rossmann ma ofertę dla każdego klienta, u nas każdy czuje się jak u siebie. Stworzyliśmy możliwości kariery tysiącom młodych, zdolnych ludzi, także z mniejszych miejscowości. Razem z nami budowały swoją potęgę polskie firmy kosmetyczne, które dziś eksportują produkty także poza Europę.

Dziś Rossmann to synonim drogerii w Polsce. - Nadal wysoko stawiamy sobie poprzeczkę. Najważniejsze są dla nas: jakość obsługi i samego asortymentu, nowoczesne, przyjazne dla klientów rozwiązania, satysfakcja pracowników, partnerskie traktowanie klientów biznesowych oraz wywiązywanie się z naszych zobowiązań względem państwa i lokalnych społeczności – wyjaśnia Agata Nowakowska.

Jak podkreśla przedstawicielka sieci Rossmann 25-lecie firmy to wyjątkowa rocznica. - Zamierzamy ją uczcić obdarowując produktami o wartości 5 mln zł aż 222 lokalnych organizacji wybranych wspólnie przez pracowników i klientów Rossmanna. Instytucje te same wskażą czego najbardziej potrzebują w swoich działaniach na rzecz: dzieci, chorych, seniorów, a także bezdomnych zwierząt – wylicza Agata Nowakowska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"