REKLAMAMLEKOVITA - Baner Główny - WIELKANOC (kwiecień 2019)

(materiały własne)

Według danych GUS-u ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2019 r., w stosunku do poprzedniego miesiąca, wzrosły o 0,3 proc. (w tym towarów – o 0,4 proc., i usług – o 0,2 proc.). W porównaniu z analo­gicznym miesiącem ub. roku, ceny towarów i usług konsumpcyjnych wzrosły o 1,7 proc. (w tym usług – o 2,7 proc. i towarów – o 1,3 proc.).

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień 2019)

W marcu br. w porównaniu z poprzednim miesiącem największy wpływ na wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych ogółem miały wyższe ceny odzieży i obuwia (o 3,2 proc.) oraz żywności (o 0,4 proc.), które podwyższyły ten wskaźnik odpowiednio o 0,15 p. proc. i 0,09 p. proc.

W porównaniu z miesiącem analogicznym poprzedniego roku wyższe ceny żywności (o 2,7 proc.) oraz w zakresie transportu (o 3,5 proc.) i mieszkania (o 1,0 proc.) pod­niosły ten wskaźnik odpowiednio o 0,62 p. proc., 0,35 p. proc. i 0,25 p. proc. Niższe ceny odzieży i obuwia (o 2,4 proc.) oraz w zakresie łączności (o 2,5 proc.) obniżyły wskaźnik odpowiednio o 0,12 p. proc. i 0,11 p. proc.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony