REKLAMAMLEKOVITA - Święta Masło - Baner Główny (03-07.12.2019)
Od lewej: Petro Pylypiuk i Bogdan Łukasik

Od lewej: Petro Pylypiuk i Bogdan Łukasik (mat. prasowe)

Modern-Expo, światowy producent i dostawca kompletnych rozwiązań detalicznych, rozpoczął proces rebrandingu. Jest to pierwsza tak duża zmiana w tożsamości firmy w ciągu 22 lat istnienia na rynku. Wraz z ewolucją identyfikacji wizualnej, Modern Expo wdraża nową strategię marketingową, opartą na haśle „We Create Retail New”. W 2018 roku wzrost sprzedaży Modern-Expo wyniósł 26 proc., zgodnie z planami w 2019 roku firma ma osiągnąć wzrost na poziomie 33 proc.

REKLAMAStoisko mięsne - belka w artykuła (14.11.-31.12.2019)

W 2018 roku firma Modern-Expo na nowo zdefiniowała swoją misję – „Pomagamy sprzedawcom detalicznym sprzedawać, a konsumentom kupować”. Dziś celem firmy jest zajęcie pozycji kluczowego agenta zmian w handlu detalicznym w Europie, a w najbliższych latach także na rynku globalnym. Transformacja tożsamości korporacyjnej ma swoje odzwierciedlenie również w istotnych zmianach strukturalnych i produktowych wewnątrz firmy.

– Decyzja o rebrandingu Modern-Expo nie należała do najprostszych. Pomimo, że firma zawsze była otwarta na rozwój i zmiany, w identyfikacji wizualnej zachowywała daleko idącą powściągliwość. Należy jednak przyznać, że zmiany, jakie dokonały się wewnątrz organizacji pod wpływem dynamicznego rozwoju, jakiego doświadczamy w ostatnich latach, nie odzwierciedlają się w naszej starej identyfikacji wizualnej. Nasz nowy styl jest namacalnym wyrazem przejścia na zupełnie inny poziom. Przede wszystkim dotyczy sposobu, w jaki chcemy być postrzegani przez naszych Klientów – wyjaśnia Bogdan Łukasik, przewodniczący Rady Nadzorczej i Dyrektor Generalny Modern-Eхро.

Działalność Modern-Expo opiera się na zintegrowanym podejściu do biznesu w wielu różnych aspektach, takich jak elastyczność w pracy, doskonałość operacyjna i budowanie relacji win-win. Za hasłem "We Create Retail New" stoi kluczowe założenie Modern-Expo – firma nie tylko wyposaża nowoczesne sklepy, ale także rozumie przyszłość handlu detalicznego, pomaga swoim klientom i partnerom zidentyfikować właściwy kierunek rozwoju, nowe zasady współpracy i sukces.

– Modern-Expo to tworzenie sklepu przyszłości i nowych trendów. Dlatego nowy wygląd, ton i stylistyka powinny odpowiadać potrzebom czasu. Rebranding to narzędzie do komunikacji z całym światem. Ta szczerość umocni naszą pozycję globalnej firmy, producenta i dostawcy kompletnych rozwiązań detalicznych. Jako firmy, która dąży do uzyskania 1 miejsca w swojej branży na świecie – tłumaczy Petro Pylypiuk, Prezes, Modern-Expo.

Za projekt nowej tożsamości korporacyjnej Modern-Expo, opartej na wizji, misji i pozycjonowaniu, odpowiada agencja kreatywna MADCATS. Głównym celem strategii jest rozszerzenie definicji przestrzeni handlowej, która dzięki wdrożeniu kompleksowych rozwiązań może nabrać nowego charakteru – odpowiednie wyposażenie i adaptacja wnętrz punktów handlowych uczyni ją bardziej żywą, interesującą i stylową.

– Modern-Expo zmienia swój styl - grafikę, design i logo. Ale zmiany zewnętrzne nie mają znaczenia bez głównej idei. Bez wewnętrznej gotowości na zmiany i chęci dzielenia się nią z partnerami, klientami i współpracownikami. Jesteśmy dynamiczną firmą. Szybkość zmian wciąż wzrasta. Między innymi dlatego, że świat stał się bardziej globalny. Podążając za zmianami oraz kreując kolejne również wewnętrznie się zmieniamy – dodaje Petro Pylypiuk.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 2
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony