REKLAMABIZERBA - Baner Główny (listopad)

WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE

 

31 października 2017, 08:00

Rozwiązania IT oraz zautomatyzowanie procesów kupna i sprzedaży są przyszłością handlu detalicznego

Rozwiązania IT oraz zautomatyzowanie procesów kupna i sprzedaży są przyszłością handlu detalicznego (Fot. Fotolia)

Jeden z liderów branży wyposażenia sklepów wielkopowierzchniowych stawia na inteligentne rozwiązania. Już niebawem oferta Modern-Expo poszerzy się m.in. o dotykowe terminale POS, kasy samoobsługowe i inteligentne
wózki sklepowe. Wszystko dzięki przejęciu firmy informatycznej R.E.D. (Research Engineering Development). Umowa została podpisana we wrześniu.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Informatyzacja ukierunkowana na szybszą, bardziej kompleksową obsługę klienta to dla sieci handlowych rzecz nieunikniona. Automatyzacja pozwala także przedsiębiorcom zoptymalizować koszty działalności oraz odpowiednio dobrać kadrę pracowniczą. Krok w kierunku umożliwienia sklepom przeprowadzenia tego typu inwestycji zrobiło właśnie Modern-Expo, jeden z euroazjatyckich liderów w branży wyposażenia sklepów. – "Rozwiązania IT oraz zautomatyzowanie procesów kupna i sprzedaży są przyszłością handlu detalicznego. Dlatego uważam, że współpraca z R.E.D. to inwestycja w innowacje, najnowsze rozwiązania inżynieryjne i technologiczne oraz w dalszy rozwój naszej firmy" – przyznaje Piotr Pilipiuk, dyrektor generalny Modern-Expo Group. Z perspektywy współpracy zadowolony jest również Denis Burlaka, dyrektor generalny firmy R.E.D. – "Dołączenie R.E.D do międzynarodowego holdingu Modern-Expo Group pozwala naszej firmie wejść na międzynarodowe rynki z rozwiązaniami, które sprawdziły się już w Europie Wschodniej i na Bliskim Wschodzie" – podkreślił.

Założona w 2013 roku we Lwowie firma skupiała się dotychczas przede wszystkim na tworzeniu nowych rozwiązań dla handlu detalicznego oraz sektora HoReCa (branża hotelowa i gastronomiczna). Rozwiązania i sprzęt dostarczane przez R.E.D. mają szerokie zastosowanie i łatwo dostosowują się do środowiska, w którym przyjdzie im funkcjonować. Mogą być chociażby zintegrowane z różnymi programami operacyjnymi, takimi jak Windows, Linux czy Android. To jednak nie wszystko, bo Modern-Expo zapewnia również, że urządzenia będą działać nawet w bardzo niesprzyjających warunkach. Komputery powinny sprawować się bez zarzutu przy zwiększonej wilgotności lub w niskich temperaturach. Przygotowywany pod konkretne zamówienie sprzęt może być także różnej wielkości, być w różnym kolorze, inna może być nawet liczba portów. Modern-Expo tłumaczy, że obecna polityka firmy wpisuje się we wdrożoną przez nią ideę „European Low-Cost Shopfitter”, opierającą się na redukcji kosztów po stronie zamawiającego.

Modern-Expo jest jednym z liderów branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma zbudowała zakłady produkcyjne na Ukrainie a także w białoruskim Witebsku. Teraz otwiera pierwszą fabrykę w Polsce, konkretnie w Lublinie – mieście, z którego Modern-Expo się wywodzi. W sumie firma zatrudnia ponad 3000 pracowników. Holding posiada też oddziały w Moskwie, Dubaju, Londynie, Berlinie, Paryżu, Bazylei, Düsseldorfie i Amsterdamie. Klientami producenta są zarówno, mniejsze sieci, jak Żabka czy Mars, jak i najwięksi gracze na rynku, tacy jak Carrefour, Auchan, Pepsico, McDonald’s czy Real.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"