REKLAMAMarket Roku 2018  - baner główny

WYPOSAŻENIE I TECHNOLOGIE

 

22 września 2017, 14:20

(fot. partnera)

(fot. partnera)

Modern-Expo całkowicie wyposażył nowy hipermarket Carrefour Polska, zlokalizowany w nowootwartej Galerii Północnej w Warszawie. Carrefour na Białołęce to powierzchnia handlowa o wielkości 5700 m2 przeznaczona do ekspozycji blisko 37 tysięcy produktów oraz magazyn, również wyposażony przez Modern-Expo.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Historia partnerskich relacji sieci Carrefour oraz Modern-Expo rozpoczęła się od wyposażenia sklepów we Francji, Belgii i Rumunii, z dedykowanymi boksami kasowymi i systemami regałów. W planach na bieżący rok jest również współpraca nad sklepem wielkopowierzchniowym w Piotrkowie Trybunalskim.

Dla nowego hipermarketu Carrefoura firma Modern-Expo nie tylko przygotowała aranżację na bazie projektu, ale także zrealizowała, dostarczyła i zamontowała wyposażenie sklepu.

- Kompleksowe realizacje na rzecz sklepów wielkoformatowych to ważny zakres naszych działań. Zespół specjalistów i doświadczenie zdobyte przez ponad 20 lat obecności na rynku to nasze atuty, pozwalające wyjść naprzeciw potrzebom klienta. Stawiamy na stały rozwój - mówi Piotr Kraśnicki, Dyrektor Sprzedaży Modern-Expo.

W zakresie realizacji było m.in. szesnaście boksów kasowych, kompleksowy zakres regałów metalowych wraz z akcesoriami oraz regały wysokiego składowania na rzecz przestrzeni magazynowej. Elementem charakterystycznym realizacji Modern-Expo jest indywidualne podejście do klienta i gotowość wzbogacania projektu o niestandardowe wyposażenie. Również nad projektem dla hipermarketu Carrefour czuwał dedykowany projektant . Wszystko po to, by zgodnie z ideą Modern-Expo „European Low-Cost Shopfitter”, wyeliminować zbędne koszty po stronie zamawiającego.

Modern-Expo Group to międzynarodowy holding, lider branży wyposażenia sklepów w Europie Środkowo-Wschodniej, zatrudniający ponad 3000 pracowników. Obecnie ma 3 nowoczesne fabryki na Ukrainie i Białorusi, a w 2017 r. otworzył czwartą w Polsce. Poza siedzibą w Lublinie, firma posiada oddziały w Londynie, Berlinie, Paryżu, Amsterdamie, Moskwie i Dubaju, a swoje wyposażenie dostarcza do 60 krajów. Klientami Modern-Expo są światowe i lokalne marki m.in. Auchan, Pepsi, Carrefour, McDonald’s, Real, American Tobacco, Mars czy Żabka.
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 19

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 10
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"