REKLAMAKORAL - Baner Główny - Rożek Duo (19-24.05.2019)
Modern-Expo

Modern-Expo (materiały prasowe)

Wielkim firmom zawsze towarzyszą przełomowe momenty. Wspominane później przez lata wydarzenia, które pozwoliły zrobić duży krok do przodu. Czasem jest to powrót twórcy jak w przypadku Apple, innym razem koncentracja na jednej kompetencji, jak to zrobił Xerox. Dla Modern‑Expo punktem zwrotnym ma być wdrożenie nowej strategii, popartej zmianami wizerunkowymi.

REKLAMAKongres Rynku FMCG - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2019)

Modern‑Expo od lat wyposaża przestrzeń detaliczną w doskonałej jakości rozwiązania, które pozwalają sieciom sprzedawać, a konsumentom kupować. Na początku były to przede wszystkim regały sklepowe. Dziś oferta obejmuje również chłodnictwo, boksy kasowe, POS, a nawet terminale paczkowe. Firma osiągnęła niebywały poziom doskonałości operacyjnej, co pozwoliło jej zdobywać kolejne rynki i coraz bardziej wymagających klientów.

Dla Modern‑Expo nadchodzi przełomowy moment. Wchodzą w życie nowa filozofia i strategia działania spółki. W najbliższych latach Modern‑Expo chce aktywnie uczestniczyć w zmianach i rozwoju poszczególnych sieci detalicznych. Chce być kluczowym ogniwem tych zmian, lepiej niż ktokolwiek inny rozumiejąc potrzeby i oczekiwania konsumentów i zamieniając tę wiedzę w produkty optymalnie dopasowane do profilu i oczekiwań klientów. To już nie tylko sztuczna inteligencja czy przetwarzanie ogromnych zbiorów danych, ale też szeroki wachlarz rozwiązań, które mają tylko jeden cel – wspomagać budowę trwałej przewagi konkurencyjnej poszczególnych detalistów.

Tak ważny ruch ku przyszłości warto podkreślić również od strony wizualnej. Dlatego wraz z nową strategią Modern‑Expo zmienia swoje barwy i poprzez nowe logo chce podkreślić dynamikę działań, wzmocnić wyrazistość poszczególnych inicjatyw biznesowych w ramach grupy, ale przede wszystkim zasygnalizować ambicję bycia globalnym liderem branży. Ten marsz właśnie się zaczął.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony