REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)

(mat. prasowe)

„Moje Netto” to najnowsza aplikacja stworzona na potrzeby firmowej komunikacji wewnętrznej. Od września wszyscy pracownicy sieci Netto będą dzięki niej mogli wymieniać się informacjami, dzielić inspiracjami, czerpać wiedzę, ale też skuteczniej zarządzać sklepami.

REKLAMA

Na dobre funkcjonowanie tzw. organizacji rozproszonej, jaką jest każda sieć handlowa, składa się między innymi skuteczna komunikacja pracowników. Aby usprawnić ten proces, Netto zdecydowało się na udostępnienie swojej załodze dedykowanej aplikacji.

„Moje Netto” powstało, aby uczynić komunikację wszystkich pracowników prostszą i efektywniejszą. W porównaniu do Intranetu, czyli wewnętrznej sieci, z której korzystanie możliwe było wyłącznie na terenie firmy, „Moje Netto” to krok naprzód i wyjście w stronę potrzeb pracowników.

Dzięki aplikacji mogą oni szybciej zapoznać się z najważniejszymi informacjami – bez względu na to, czy są aktualnie w sklepie, biurze, czy poza nim. „Moje Netto” stanowi też platformę do dzielenia się wiedzą z innymi oraz zdobywania nowych umiejętności – pracownicy znajdą tu między innymi wewnętrzne gazetki, podręczniki, szkolenia czy grafik pracy. Do aplikacji podpięta jest również Karta Pracownika upoważniająca do zniżki na zakupy. Funkcjonalność aplikacji doceni z pewnością kadra zarządzająca sklepami: kierownicy sklepów, okręgów i regionów oraz pracownicy administracji. Jest ona skonfigurowana w taki sposób, aby być przydatną z poziomu każdego stanowiska w firmie.

Sieć Netto w tym roku wystartowała także z aplikacją „Nie marnujemy żywności”. Dzięki niej każdy, komu bliska jest idea walki z marnotrawstwem żywności, może w dowolnej chwili sprawdzić na swoim telefonie, jakie produkty żywnościowe w sklepach Netto są aktualnie dostępne w obniżonej cenie ze względu na bliski termin przydatności do spożycia. Użytkownicy aplikacji mogą także łatwo odnaleźć najbliższy sklep spożywczy w swoim sąsiedztwie i wcale nie musi być to sklep Netto – sami mogą wprowadzać do aplikacji przecenione produkty, walcząc z marnotrawstwem.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony