REKLAMAJACOBS - Nowość - Baner Główny (Kwiecień 2018)

(materiały prasowe)

Należący do firmy Mars Wrigley posiada aż 90 proc. polskiego rynku gum. Niedługo może się to zmienić. Wyzwanie gigantowi rzuci inny potentat w branży - Mondelez - pisze Puls Biznesu.

REKLAMAKONGRES RYNKU FMCG 2018 - Belka w artykułach

Mondelez w tym momencie nie zdradza szczegółów ekspansji. Wiadomo jedynie, że od 2 stycznia na półkach pojawiły się gumy pod marką Halls. 

Tą decyzją Mondelez chce rzucić wyzwanie Marsowi. W tym momencie rynek gum w Polsce wart jest 580 mln złotych. Około 90 proc. należy do grupy Mars. 

Jak pisze Puls Biznesu, plany wejścia w ten segment ma także inny, wielki gracz. Nieoficjalne informacje mówią o Lotte Wedel. Jak tłumaczą w rozmowie z dziennikiem przedstawiciele firmy, prowadzone są analizy rynku, ale żadna decyzja nie została podjęta.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"