REKLAMAHELIO - Baner Główny - Natura (18-24.03.2019)
Monika Straszak, Senior Brand Manager, Grupa Żywiec

Monika Straszak, Senior Brand Manager, Grupa Żywiec

Monika Straszak, Senior Brand Manager w Grupie Żywiec podkreśla, że obecnie piwa bezalkoholowe i niskoalkoholowe to jedna z najbardziej dynamicznie rosnących segmentów w dużej kategorii piw. Grupa Żywiec wkracza szerokim frontem w ten segment i mocno wspiera swoje flagowe marki.

REKLAMAPURELLA - Batony BeRAW - Belka w artykułach (marzec 2019)

- Wkraczamy szeroko w segment piw bezalkoholowych i niskoalkoholowych. W kwietniu 2016 r. wprowadziliśmy klasyczną markę Żywiec bezalkoholowy, od kilku lat mamy radlery z niską zawartością alkoholu, a także bezalkoholowe. Obserwujemy, że ta kategoria bardzo szybko się rozwija, jest jedną z najbardziej dynamicznych, obok piw specjalnych - mówi Monika Straszak z Grupy Żywiec.
- Piwo bezalkoholowe dotychczas było niedostatecznie reprezentowane. W 2016 r. postanowiliśmy to zmienić, podobnie jak nasz główny konkurent - Kompania Piwowarska - ze swoim Lechem Free. W naszym przypadku chodziło o repozycjonowanie, rebranding i relaunch Żywca niskoalkoholowego, który był obecny na rynku od dawna, ale nie był dostatecznie wspierany. Przyjrzeliśmy się bliżej tej kategorii, zbadaliśmy, jakie czynniki oddziałują na klientów, a jakie są bariery wzrostu i staramy się te bariery niwelować - kontynuuje menedżerka.

Zapraszamy do obejrzenia materiału wideo

ZAŁĄCZNIK DO ARTYKUŁU

Poleć innym

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony