REKLAMAFord - Banner Główny

Sieć stacji Moya wprowadziła do swoich placówek, nowy koncept handlowy z ofertą starannie wyselekcjonowanych win z całego świata. Projekt pod marką Moya Winnica został wprowadzony już do 23 sklepów. Firma zapowiada jego dalszy rozwój.

REKLAMAVITAKRAFT - VITA NATURE - BELKA W ARTYKUŁACH (15-30.11.2019)

(fot. materiały prasowe)

Firma wprowadzi koncept Moya Winnica na stacje w całej Polsce, ale nie trafi on na wszystkie, a jedynie na wybrane lokalizacje. Regały z wyselekcjonowaną ofertą win pojawią się tylko tam, gdzie jest potencjał do rozwoju sprzedaży tego typu oferty.

Jak informuje operator sieci stacji paliwowych, na zlecenie firmy zostały wyselekcjonowane wina na konkretne okazje. W Moya Winnica konsumenci znajdą wina wybrane do smakowania przy posiłkach, podczas romantycznych wieczorów, przy okazji spotkań z przyjaciółmi oraz takie, które można podarować drugiej osobie.

Każda z półek oznaczona będzie specjalną etykietą, dzięki której podejmowane wybory będą trafione. Oferta dostępna będzie na wybranych stacjach Moya w całej Polsce.

Moya to obecnie szósta pod względem wielkości sieć paliw w Polsce. W sieci, oprócz stacji tradycyjnych – własnych i franczyzowych, znajdują się również stacje automatyczne. Stacje paliw sieci, obecne są we wszystkich województwach przy głównych trasach tranzytowych, drogach lokalnych i w miastach.

Do końca 2019 r. sieć Moya ma liczyć 250 stacji, a w 2023 r. już 350 punktów, a to oznacza otwieranie ok. 25-30 stacji rocznie.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~iN 1 5 miesięcy temuocena: 100% 

    Szybko się uczą od najlepszych. Współpracowali z Faktoria Win, a teraz „swój” projekt. W dodatku na zdjęciu widać, wina Faktorii Win i torebkę :)

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony