REKLAMAROS-SWEET - MORESO - baner glówny (wrzesień 2018)

(fot. Konrad Kaszuba)

Właściciele sieci Intermarche we współpracy z francuskim rządem opracowują strategię wykorzystania ogniw fotowoltaicznych do zasilania swoich placówek. Firma spodziewa się obniżenia kosztów zużycia energii o 40 proc. do 2020 r. – informuje ESM Magazine.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień 2018

Francuskie ministerstwo Ministère de la Transition Écologie et Solidaire wspiera plany sieci, która chce do 2020 r. pozyskiwać blisko jedną trzecią (32 proc.) energii ze źródeł odnawialnych. Ponadto firma planuje wdrożenie do 2025 r. planu „zero odpadów” - czytamy w serwisie ESM Magazine.

Aby osiągnąć te cele, detalista zamierza aktywnie promować i wspierać rozwój technologii solarnych. W ciągu pięciu lat na dachach marketów Intermarche pojawi się ok. 500 tys. mkw paneli słonecznych.

W listopadzie ubiegłego roku na jednym z należących do Muszkieterów obiektów w Lanriec-Concarneau zainstalowano w ramach testów panele solarne o powierzchni ok. 1,9 tys. mkw. Okazało się że położona na północnym zachodzie Francji instalacja jest w stanie wyprodukować do 280 MWh energii rocznie.

Źródło: esmmagazine.com

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony