REKLAMAPPH 2019 - 50% - Baner Główny (06.11 - 31.12.2019)

Wystartowała testowa wersja nowej funkcji Asystenta Google, umożliwiająca głosowe składanie zamówień na Frisco.pl To jedno z pierwszych takich wdrożeń w branży e-grocery na świecie. Rozwiązanie już teraz oferuje innowacyjną jakość w zakupach internetowych, dzięki której klienci sklepu mogą w kilka minut zakupić potrzebne produkty spożywcze z dostawą do domu.

REKLAMAPPH 2019 - 50% - Belka w artykułach  (06.11 - 31.12.2019)

(Frisco.pl)

Według szacunków pracowni badawczej MoffettNathanson, w ciągu najbliższych trzech lat przewiduje się dziesięciokrotny wzrost liczby użytkowników korzystających z głosowego składania zamówień internetowych. Frisco.pl, jako lider rynku e-grocery, wprowadzając opcję asystenta głosowego, pozwoli klientom na jeszcze wygodniejsze zakupy online, tym samym przyczyniając się do rozwoju customer experience.

- Nasi klienci przede wszystkim cenią sobie wygodę i czas, który zyskują, robiąc zakupy na Frisco.pl. Większość z nich już teraz korzysta ze stałych list zakupowych, dzięki którym może w kilka sekund ponowić swoje zakupy. Wdrażając nową funkcjonalność, idziemy krok dalej – nasi stali klienci będą mogli złożyć zamówienie głosowo z dowolnego miejsca – na spacerze, w samochodzie, jadąc do pracy, czy gotując obiad w kuchni. A wszystko to za pomocą zaledwie trzech prostych komend – komentuje Jacek Palec, Prezes Zarządu Frisco.pl.

Aby zrobić zakupy z wykorzystaniem nowej funkcjonalności, wystarczy uruchomić Asystenta Google, przytrzymując w telefonie przycisk Home, i powiedzieć „porozmawiaj z Frisco” (użytkownicy iPhone’ów będą musieli wcześniej pobrać aplikację Asystenta z App Store). Po wybraniu tej opcji, rezerwujemy termin doręczenia zamówienia. Następnie, otwierając poprzedni koszyk zakupowy, którego zawartość odczytuje asystent głosowy, możemy go modyfikować - za pomocą głosu dodawać, usuwać, zmieniać liczbę produktów lub po prostu ponowić całość zamówienia. Przy doborze dodatkowych artykułów z wirtualnej półki, narzędzie zawsze informuje klienta o aktualnych promocjach. Po skompletowaniu koszyka, sklep odczytuje całą listę zakupów, a użytkownik finalizuje zamówienie poprzez jego akceptację. Jeśli konieczne jest uzyskanie dodatkowych informacji, asystent udziela odpowiedzi na 20 najczęściej zadawanych pytań. W przypadku, gdy będziemy potrzebowali dodatkowych informacji  mamy możliwość skontaktowania się z biurem obsługi klienta przez stronę internetową Frisco.pl.

- Asystent Głosowy Frisco cały czas uczy się na podstawie zbieranych danych, dlatego im więcej użytkowników z niego skorzysta, tym lepiej będzie działać. Zapraszamy wszystkich chętnych do wspólnego testowania nowego rozwiązania, a także dzielenia się swoimi przemyśleniami. Wszystkie zebrane uwagi pozwolą nam na udoskonalenie systemu i wdrożenie dodatkowych funkcji, które najlepiej odpowiedzą na potrzeby naszych klientów  - dodaje Jacek Palec.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~oko 1 20 dni temu

    Szkoda, że nie jest podane, że Frisco obsługuje tylko jedno miasto.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony