REKLAMAVOG Polska - Baner Główny (16-30.03.2020)

(Tesco UK / materiały prasowe)

Strona 2 z 2
REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 2 (16.03 - 16.04.2020)

Nadchodzące możliwości w personalizacji pozwolą analizować w czasie rzeczywistym dane behawioralne, a także preferencje zakupowe, aby dokładnie określić, czego rzeczywiście potrzebuje klient. Hiperpersonalizacja to kolejny trend, który będzie zyskiwał na popularności. Pozycja negocjacyjna kandydatów w branży sprzedaży detalicznej pozostaje bardzo silna.

Firmy cały czas mierzą się z trudnościami w rekrutacji i zatrzymaniu pracowników na stanowiskach związanych z obsługą klienta. Spadające bezrobocie i niedobór pracowników powodują, że wynagrodzenia sukcesywnie rosną. Firmy oferują również coraz bogatsze pakiety świadczeń pozapłacowych. Część pracodawców zaczyna przygotowywać się do zmiany koniunktury rynkowej, nasłuchując echa zbliżającego się kryzysu. Najbliższe miesiące pokażą, czy trend wzrostu płac zostanie zachowany.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony