REKLAMARetail FMCG Congress - Banner Główny - lipiec 2020

Marka YFood powstała w 2017 r. Jej twórcy, Ben Kremer i Noël Bollmann, postanowili zrewolucjonizować przemysł spożywczy tworząc nową kategorię produktową. Chodzi o pełnowartościowe posiłki gotowe do spożycia.

REKLAMAWH Market NETTO_belka w artykulach_lipiec-sierpień 2020

(fot. mat. pras.)

YFood nie należy mylić z napojami białkowymi lub dietetycznymi koktajlami. Młody start-up zaproponował innowacyjne tzw. „kompletne posiłki” w postaci napojów i koktajli w proszku. Mają one zainteresować osoby, które prowadzą intensywny styl życia czy którym brakuje czasu na samodzielne przygotowanie posiłków.

Pierwszym produktem marki YFood były napoje, które są gotowe od razu do spożycia - nie wymagają chłodzenia lub podgrzewania. Co istotne, jeden napój zastępuje jeden posiłek. Marka planuje również poszerzenie dystrybucji o napoje wegańskie.

Alternatywą dla gotowych napojów jest YFood – koktajl w formie proszku. W większym i zamykanym strunowo opakowaniu znajduje się proszek zawierający składniki odżywcze m.in.: 26 witamin, minerały, białko i błonnik.

Na razie produkty YFood dostępne są wyłącznie w uruchomionym przez markę sklepie online.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony