REKLAMAPartner Logistic - baner główny (14-29.02.2020 r.)

(fot. materiały prasowe, wiadomoscihanlowe.pl, Pixabay.com)

Plany ekspansji sieci handlowych to nie jedyne newsy, które przyniósł świąteczny tydzień. Wielu konsumentów zamierza po świętach wyruszyć na wyprzedaże, a po nowym roku czekają na nich nowe podatki, np. od słodzonych napojów Co jeszcze wydarzyło się w tym tygodniu?

REKLAMAPREMIUM ROSA - Belka w artykułach - 19.02. - 04.03

Co trzeci Polak wybiera się na poświąteczne wyprzedaże

Aż 35 proc. Polaków ruszy na poświąteczne wyprzedaże. W pierwszej piątce produktów, na które konsumenci będą polować na noworocznych wyprzedażach znalazły się odzież i obuwie (47,5 proc.), sprzęt RTV (28,3 proc.), sprzęt AGD (22 proc.), laptopy i komputery (13,2 proc.) oraz wyposażenie domu (12,9 proc.) – wynika z raportu Santander Consumer Banku „Polaków portfel własny – kochamy okazje”.

Podatek cukrowy - nowa danina w nowym roku

Budżet w 2020 r. ma być zrównoważony, jednak by kwota po stronie wydatków zrównała się z przychodami, Polacy zapłacą za to nowymi podatkami. Jednym z nich ma być tzw. podatek cukrowy

Lidl zamknął w Polsce projekt Lidl Podróże

Firma Lidl Polska poinformowała, że nie będzie kontynuowała projektu Lidl Podróże. Operator nie podaje przyczyny, dla której zdecydował się wygasić projekt. Na stronie swojego dedykowanego serwisu online zamieścił komunikat zapewniający, że wszyscy klienci, którzy kupili wycieczkę lub ubezpieczenie w ramach Lidl-podróże.pl, będą mogli je zrealizować zgodnie z zawartymi umowami.

Podatek handlowy przesunięty. Kolejny termin wejścia za pół roku

Prezydent Andrzej Duda podpisał nowelizację ustawy o podatku od sprzedaży detalicznej - podała Kancelaria Prezydenta. Nie wejdzie w życie do końca czerwca 2020 r.

Dealz wskoczył na trampolinę. Sieciówka „leci" po 100 sklepów w Polsce

Jeszcze w ubiegłym roku sieć Dealz miała na polskim rynku jedynie 14 sklepów. W grudniu sieć otworzyła swój 50 i 51 placówkę handlową w Polsce. Sklepy ruszyły w Bydgoszczy i Łodzi. Na tym nie koniec, plany sieci są szeroko zakrojone.

Eurocash finalizuje przejęcie Frisco.pl. Dystrybutor będzie wyłącznym właścicielem internetowego supermarketu

Zgodnie z zawartą umową, fundusze MCI sprzedadzą na rzecz Eurocash blisko 56 proc. akcji spółki Frisco SA, realizując łącznie zwrot na poziomie 2,8x CoC (cash-on-cash). Frisco należy do liderów polskiego rynku e-grocery i najdłużej działających supermarketów online. Grupa Eurocash jest strategicznym akcjonariuszem Frisco od 2014 r., posiadającym obecnie ponad 44 proc. akcji.

Ambitne plany sieci Lewiatan. Polski operator chce otworzyć kolejne 200 placówek

Lewiatan wyznaczył sobie na najbliższy rok ambitne cele – otwarcie 200 nowych sklepów i zwiększenie obrotów sieci do 14,3 mld zł. W ich realizacji pomocne będą wypracowane przez lata bliskie relacje z klientami, a także ścieżka biznesowa, którą od lat podąża sieć.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony