REKLAMAMLEKOVITA - Baner główny (kwiecień 2018)

(fot. materiały prasowe)

Na przełomie 2017 i 2018 roku w Polsce na etapie budowy było około 550 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej. Handlowe giganty wyrosną m.in. w Warszawie, Gdańsku czy Katowicach. Oto lista największych inwestycji na etapie budowy.

REKLAMAKONGRES RYNKU FMCG 2018 - Belka w artykułach

W 2017 roku do użytku oddano 380 tys. mkw. powierzchni handlowych. Do największych debiutów zaliczyć można m.in. Galerię Północną w Warszawie (64 tys. mkw.) i Wroclavię we Wrocławiu (64 tys. mkw.). Na rynku pojawiły się także inne, długo oczekiwane centra - Skende Shopping w Lublinie (24 tys. mkw.) oraz Serenada w Krakowie (42 tys. mkw.). Dzięki tym inwestycjom na koniec 2017 roku w całej Polsce działały obiekty handlowe o łącznej powierzchni 11,6 mln mkw.

Aktywność inwestycyjna pozostaje silna. W 2018 roku uruchomiono już duże centrum handlowe w Tychach (Gemini Park) o powierzchni 36 tys. mkw. Kolejne projekty są na etapie budowy. Ogółem w całym 2018 roku według firmy Knight Frank wystartują obiekty o łącznej powierzchni przekraczającej 430 tys. mkw.

Kliknij na zdjęcia powyżej tekstu i dowiedz się więcej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 2
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"