REKLAMAWitpak, baner główny (lipiec-sierpień 2019)
Lody Kit-Kat produkowane przez Nestle w fabryce w Namysłowie

Lody Kit-Kat produkowane przez Nestle w fabryce w Namysłowie ((fot. materiały prasowe))

W minionym roku koncern Nestle odnotował w Polsce wzrost sprzedaży lodów o 23 proc. W ofercie firmy przygotowanej na nasz rynek dostępnych było 97 rodzajów lodów, a wśród nich największą popularnością cieszyły się Kaktusy.

REKLAMABIG InfoMonitor_belka w artykułach

W najgorętsze dni zeszłorocznego lata fabryka lodów Nestlé Schöller w Namysłowie produkowała nawet 300 tys. lodów na patyku dziennie. Taki wynik został osiągnięty m.in. za sprawą wyjątkowo upalnej pogody i utrzymujących się przez dłuższy czas wyższych temperatur. Jak zauważają przedstawiciele Nestle, Polacy najchętniej sięgają po lody śmietankowe, waniliowe, czekoladowe, a także owocowe. Dużą popularnością cieszą się lody na patyku. 

W portfolio Nestle rok 2015 należał do lodów Kaktus, które w tym sezonie występują również w nowym smaku jabłkowo-cytrynowym. W tym roku Nestlé, odpowiadając na prośbę fanów tego zimnego produktu, przygotowało kolejną nowość – lody Kaktus z długą polewką o smaku pomarańczy i cytryny. W sklepach pojawi się również multipack 10 sztuk lodów Kaktus o smaku cytrynowo-jabłkowym z polewką, a dzięki temu, że lody Kaktus dołączyły do kanału lodów familijnych, będzie on dostępny również „na gałki”.

To nie koniec nowości, które przygotowało Nestlé dla konsumentów. Już w tym sezonie letnim będzie można spróbować lodowej wersji wafla Princessa Zebra w postaci Rożka Princessa Zebra. Z kolei portfolio marki Nestlé Schöller powiększy się o kolejną linię lodów familijnych o pojemności 1 litra o smaku śmietankowym z bakaliami, a w skład marki Manhattan dojdą lody śmietankowo-waniliowe o pojemności 1,4 litra. Dodatkowo Nestlé rozszerzyło ofertę lodów premium Movenpick o nowy smak białej wanilii Bourbon z sosem z marakują i kawałkami mango.

 – Opinia naszych konsumentów jest dla nas bardzo ważna. Z tego względu, z roku na rok wprowadzamy kolejne udoskonalenia oraz nowości, aby zaspokoić oczekiwania nawet najbardziej wymagających miłośników lodowych deserów. Mamy nadzieję, że przygotowane przez nas propozycje na sezon letni 2016 przypadną im do gustu i będą dla nich przyjemną chwilą wytchnienia podczas upalnych dni. Sami jesteśmy ciekawi, które lody staną się hitem sezonu letniego 2016  – komentuje Witold Michalik, dyrektor Działu Lodów w Nestlé Polska.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY
do góry strony