REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)

(fot. mat. prasowe Starbucks)

Koncern Nestlé zaczął w czwartek sprzedawać kawę marki Starbucks w Chinach kontynentalnych, starając się wykorzystać wzrost na rynku, na którym, jak twierdzi, zużycie kawy na osobę pozostaje niskie w porównaniu ze światowymi standardami. 

REKLAMAATLANTA POLAND - BAKAL - ŚWIĘTA - BELKA W ARTYKUŁACH (09-24.12.2019)

W ubiegłym roku Nestle zapłacił 7,15 mld USD za wyłączne prawa do sprzedaży kaw i herbat amerykańskiej sieci na całym świecie, a w lutym rozpoczął sprzedaż produktów opatrzonych znakiem Starbucks w Europie, Azji i Ameryce Łacińskiej - podaje Reuters.

Największa na świecie firma spożywcza rozpocznie sprzedaż 21 kapsułek i kawy rozpuszczalnej pod marką Starbucks na chińskich platformach e-commerce, takich jak Alibaba, Tmall i JD.com, a także do biur i hoteli. Ruch Nestlé nadchodzi, gdy szwajcarska firma odnotowała wolniejszy wzrost w pierwszej połowie w Chinach, drugim co do wielkości rynku.

Chińskie spożycie kawy na osobę wynosi około 6 filiżanek rocznie, w porównaniu do 400 w Japonii i 300 w Korei Południowej. Współpraca z Starbucks pomogłaby Nestlé dodać opcję kawy premium do asortymentu produktów, które już sprzedaje w Chinach, takich jak kawa rozpuszczalna Nescafe i kawa w kapsułkach Nespresso, powiedział Qureshi. 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony