REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)

(fot. Pixabay/CC0, zdjęcie ilustracyjne)

Awesome Burger - tak będzie się nazywał nowy produkt Nestle, który trafi do sprzedaży detalicznej w Stanach Zjednoczonych już w najbliższych miesiącach. Roślinny burger trafi jednocześnie do restauracji i do stołówek na uniwersytetach w USA.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

O sprawie pisze fpiec.pl. Serwis podaje, że burger tworzony przez Nestle będzie się składał głównie z grochu, dzięki czemu zawierać będzie więcej białka niż zwykły kotlet z wołowiny.

Awesome Burger będzie konkurencją dla Impossible Burgera i Beyond Burgera, które na amerykańskim rynku detalicznym i gastronomicznym dostępne są od lat (ten pierwszy w sieci Whole Foods należącej do Amazona), a w ostatnim czasie szczególnie mocno zyskują na popularności. Koncern Nestle pozazdrościło tych wzrostów i postanowiło stworzyć konkurencyjny produkt, a następnie skorzystać z szerokiej sieci dystrybucji i relacji, które firma posiada z partnerami z handlu i kanału HoReCa.

Portal fpiec.pl zauważa, że Nestle od 2017 r. jest właścicielem marki Garden Gourmet, w ramach której opracowany został... Incredible Burger.Ten wegetariański produkty - wytwarzany z soi i pszenicy - trafił już do sprzedaży m.in. w niemieckich lokalach McDonald's.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony