REKLAMAMASPEX - Baner Główny (01-16.10.2019)

(fot. Nestle)

Grupa Nestle podała, że w pierwszym kwartale tego roku tempo wzrostu sprzedaży przyspieszyło do 2,8 proc. – czytamy w serwisie cnbc.com.

REKLAMA

Firmy spożywcze wyspecjalizowane w paczkowanej żywności odnotowują spowolnienie sprzedaży, ponieważ konsumenci zaczęli chętniej kupować świeżą żywność, uznawaną za zdrowszą i bardziej naturalną. Jednak producent m.in. batonów KitKat potwierdził w czwartek, że w tym roku zwiększy sprzedaż organiczną o 2-4 proc. i poprawi marżę operacyjną. Jak informuje cnbc.com, kwartalny wzrost organiczny Nestle wyniósł 2,8 proc., co oznacza, że był wyższy od prognoz analityków.

Co ciekawe sprzedaż wzrosła w obu Amerykach oraz w Azji, natomiast spadła w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce Północnej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony