REKLAMAAthlon Car Lease - baner główny (25.11.-13.12.2019 r.)
Janusz Stroka, prezes Netto Polska

Janusz Stroka, prezes Netto Polska (Netto Polska)

28 listopada sieć handlowa Netto powiększyła się o dwa nowe sklepy – w Pile oraz w Szczecinie. Nowe placówki są zgodne z konceptem 3.0. To ukłon w stronę potrzeb konsumenta, który chętnie robi zakupy w nowoczesnej i przestronnej przestrzeni.

REKLAMA

Komfortowe wnętrze, nawiązujące klimatem i kolorystyką do duńskiego pochodzenia marki sprawia, że zakupy stają się wyjątkowo przyjemnym doświadczeniem. Na półkach nowego sklepu klienci znajdą jeszcze więcej świeżych warzyw i owoców, szeroką gamę produktów bezglutenowych, bezlaktozowych czy bezcukrowych, a także zdrowych artykułów z certyfikatem BIO. Klientów ceniących swój czas ucieszy strefa To Go, w której znajdą się m.in. sałatki, świeże soki, smoothies i wiele innych zdrowych propozycji.

– Rozwój naszej sieci i otwarcia kolejnych sklepów zgodnych z modelem 3.0 to dla nas priorytet. Wnosi on do naszych sklepów prostotę, wyrazistość, odwagę w komunikacji oraz skandynawskość, która wyraża się nie tylko designem, ale także naszą polityką odpowiedzialności społecznej - mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska.

- Działamy na bardzo konkurencyjnym rynku, dzisiaj niska cena nie wystarczy, aby przyciągnąć klientów. Konsumenci są świadomi i wymagający. Poszukują nie tylko produktu, ale pozytywnych doświadczeń zakupowych. Ważna jest wygoda, estetyka otoczenia, atmosfera w sklepie, reputacja firmy. Chcemy, aby nasza sieć handlowa nie tylko odpowiadała na tego typu oczekiwania konsumentów, ale była rynkowym liderem w ich wyznaczaniu – dodaje Janusz Stroka.

Nowy sklep w Pile znajduje się przy ul. S. Wyspiańskiego 10. Placówka w Szczecinie mieści się zaś przy ul. Metalowej 63A. Szczecińskie Netto to najnowocześniejszy sklep tej sieci  w Polsce. Został wyposażony w najnowsze technologie stworzone dla  branży retail.

Oprócz otwarć nowych placówek, sieć równolegle prowadzi intensywny remodeling już istniejących. W efekcie obecnie ok. 100 sklepów funkcjonuje zgodnie z nowym modelem Netto.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ TAKŻE:

Sieć Netto działa w Polsce od 24 lat. Firma ma ok. 380 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców. Poza Polską sieć obecna jest w Danii i Niemczech.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony