REKLAMADziugas_banner główny_12.05. - 12.06.

(fot.wiadomoscihandlowe.pl)

W związku z epidemią koronawirusa, sieć handlowa Netto poinformowała o możliwości ograniczenia liczby osób robiących zakupy na terenie swoich sklepów. W razie konieczności, wprowadzony zostanie limit 50 klientów przebywających jednocześnie w danej placówce. Rozwiązanie ma na celu zapewnienie przestrzegania minimalnych odległości między osobami w sklepie i zwiększenie ich bezpieczeństwa.

REKLAMAFPP/CALPE_belka w artykulach_28.05-04.06.

–  Mamy pełną świadomość zagrożenia, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić kolejne rozwiązanie, służące bezpieczeństwu na terenie naszych sklepów – mówi Mariola Skolimowska, PR&Communications Manager Netto Polska. – Zdajemy sobie sprawę, że może to być pewnego rodzaju utrudnienie w codziennych zakupach. Nasz personel dokłada jednak wszelkich starań, aby sklepy działały tak sprawnie, jak to tylko możliwe w obecnych warunkach. Wprowadzane przez nas ograniczenia są jedynie tymczasowe, ale konieczne w obecnej sytuacji. Apelujemy do naszych klientów z prośbą o cierpliwość i zrozumienie sytuacji, w której wszyscy się znajdujemy. Jesteśmy przekonani, że nasze wspólne zaangażowanie i poczucie odpowiedzialności przyniesie efekty – dodaje.

Takie ograniczenia obowiązują już m.in. w sklepach sieci Biedronka, czy Rossman. W niektórych drogeriach Rossmann przebywać może jednocześnie do 10 klientów. W mniejszych sklepach takich jak np. Żabka limit klientów to 5 osób.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~zirytowany klient 3 2 miesiące temu

    Sklep nr 150 - za każdym razem trafiam na brudne koszyki. Całe szczęście, że po drugiej stronie ulicy jest Kaufland!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~MOJ NICK 2 2 miesiące temuocena: 67% 

    A kiedy naprawde zadbają o bezpieczeństwo? Dla klienta nie mają odkażaczy, jak ma konkurent. A te kasierki za tymi śmiesznymi przegródkami to biedne dziewczyny. Przegródki nie ochroną bo są zakrótkie. A kasierki schylają sie po pieniędze bo niema okienek. Kasierki bez masek.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Człowiek 1 2 miesiące temuocena: 67% 

    Byłem dziś u nich na zakupach. Bo w Biedronce i łidlu mieli przerwe. Więcej nie pójdę i nie poleczm innym. Nie mają przy wejściu ani żadnych odkażaczy ani rękawiczek jednorazowych!!! Nawet przy pieczywie! Żenada.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony