REKLAMAJACOBS - PRIMA - BANER GŁÓWNY (01-15.09.2019)

(fot. Konrad Kaszuba)

Największa duńska sieć sklepów spożywczych Netto uruchamia własną platformę cyfrową Fillop i rozpoczyna sprzedaż online – informuje Lebensmittel Praxis.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Na platformie Fillop dostępny jest cały asortyment produktów suchych z oferty Netto. Ceny są takie same, jak w sieci stacjonarnej detalisty. Obecnie w ofercie online nie ma świeżej żywności, mimo że z danych Nielsena wynika, że Duńczycy chcą kupować świeżą żywność online. Jednak z danych instytutu badawczego AIM Create wynika, że ponad połowa tamtejszych konsumentów woli samodzielnie wybierać świeże płody rolne – relacjonuje LP.

Zamówienia dostarczać będzie do domów klientów firma logistyczna PostNord.

W pierwszym roku funkcjonowania platformy Netto spodziewa się ok. 50 tys. klientów. Od 10 września platforma Fillop działa w wersji beta, dostępnej dla wybranych użytkowników. Z początkiem 2020 r. serwis stanie się powszechnie dostępny dla klientów z całej Danii.

Źródło: lebensmittelpraxis.de

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony