REKLAMAHelio masy
Zdrowa Półka w sklepie Netto

Zdrowa Półka w sklepie Netto (materiały własne)

Sieć dyskontów Netto rozwija ofertę artykułów, dzięki którym klienci mogą odżywiać się zdrowo i zgodnie ze wskazaniami dietetyków. Wybrane kategorie pogrupowano według potrzeb konsumentów. Nowa, rozbudowana oferta komunikowana jest w ramach kampanii, obejmującej spoty telewizyjne, radiowe oraz publikacje w prasie.

REKLAMATargi Kielce - Artykuły

Kulinarne preferencje konsumentów zmieniają się coraz szybciej wraz z najnowszymi trendami w żywieniu. Coraz częściej otwieramy się na nowe smaki oraz szukamy zdrowszych alternatyw produktów, które spożywaliśmy do tej pory. Z badania przeprowadzonego przez Instytut GfK Polonia wynika, że odżywiamy się zupełnie inaczej niż kilka lat temu, nie zmienia się jedynie nasz stosunek do wydatków, a zatem także do cen. Obecnie konsument oczekuje produktów wysokiej jakości, ale nie chce za nie płacić więcej. Artykuły dostępne w sklepach Netto w ramach oferty Półka Zdrowia to idealne rozwiązanie dla osób, które cenią sobie wysoką jakość w atrakcyjnej cenie.

Od nowego roku rozszerzona Półka Zdrowia jest obecna we wszystkich sklepach Netto. To odpowiedź na potrzeby klientów, którzy dbają o swoje zdrowie, eliminują z diety cukier, gluten czy też rozmaite alergeny. Dla wygody klientów wszystkie produkty – a jest ich ponad 140 - zostały zebrane w jednym miejscu, podzielone na kategorie oraz oznaczone kolorami: czerwony to zdrowa alternatywa, niebieski: produkty bez cukru, pomarańczowy: bez glutenu, a zielony: ekologiczne.

- Na bieżąco będziemy uzupełniać naszą Półkę Zdrowia o produkty, których nasi klienci poszukują, a niełatwo je kupić - mówi Mariola Skolimowska, PR Manager Netto Polska. – I tak, można u nas obecnie zaopatrzyć się m.in. w młody jęczmień, spirulinę BIO, sok z acai, czy ekologiczny mus kokosowy. Oferta przeznaczona jest dla tych wszystkich, dla których zdrowe odżywianie to podstawa codziennej diety, a także dla alergików, diabetyków, osób z nietolerancją glutenu oraz laktozy.

Z okazji poszerzenia Półki Zdrowia, Netto wydało katalog „Zdrowy wybór”, w którym znajdują się opisy produktów, porady dietetyka, zgodne z najnowszymi trendami żywieniowymi, przepisy na zdrowe i smaczne posiłki.

Kampania promująca poszerzoną ofertę Półki Zdrowia Netto rozpoczęła się na początku stycznia na skalę ogólnopolską. Spoty reklamowe pojawiły się w wiodących ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Oprócz tego działania prowadzone będą także w radio, w prasie oraz na billboardach.

Wywodząca się z Danii sieć handlowa, która w ciągu 21 lat swojej obecności na polskim rynku wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma ponad 360 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5 tys. osób. Ten stan posiadania daje duńskiemu detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów.

Kliknij i przeczytaj także:

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 3

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"