REKLAMAYORK - Baner Główny (październik 2018)

Kilka dni temu zmarł Thierry Etchemendigaray, który od pięciu lat szefował działowi handlowemu spółki Carrefour Polska. Pełnił także funkcję dyrektora łańcuch dostaw w polskim oddziale francuskiego operatora.

REKLAMARTA - Belka w artykułach - wrzesień-październik 2018
Thierry Etchemendigaray, dyrektor handlowy i dyrektor ds. łańcucha dostaw Carrefour Polska

Thierry Etchemendigaray, dyrektor handlowy i dyrektor ds. łańcucha dostaw Carrefour Polska (Carrefour Polska)

Thierry Etchemendigaray, był związany z polskim oddziałem sieci Carrefour od wielu lat. Między rokiem 2002 a 2018 pełnił funkcję dyrektora ds. merchandisingu, następnie na ponad pięć lat opóźnił Polskę gdzie jako dyrektor handlowy i dyrektor łańcucha dostaw pracował we włoskim i belgijskim oddziale firmy Carrefour. Wrócił do Polski w 2013 r.

Thierry Etchemendigaray jest jednym z twórców obecnego sukcesu sieci Carrefour w Polsce. Dotyczy to obszaru handlowego i budowania relacji z dostawcami, ale także obszaru logistyki. To dzięki jego wiedzy i umiejętności zarządzania, a przede wszystkim doskonałemu kontaktowi z pracownikami przeprowadził wraz z menadżerami firmy gruntowną transformację logistyki i całego łańcucha dostaw sieci Carrefour Polska. Dostosowując go do wymagań, które stawia przed nim transformacja cyfrowa biznesu, dynamiczny rozwój e-commerce, a także multiformatowa strategia Carrefoura.

W tym miejscu warto przypomnieć fragment wywiadu, którego udzielił kilka miesięcy temu Guillaume de Colonges, dyrektor wykonawczy Grupy Carrefour na Europę Północną i Wschodnią, prezes zarządu Carrefour Polska, w którym wskazał jak ogromną pracę wykonali menadżerowie Carrefoura pod nadzorem Thierry’ego Etchemendigaray w obszarze transformacji łańcucha dostaw. Szef Carrefoura podkreślał, że logistyka sieci w Polsce została zorganizowana perfekcyjnie (…). Wskazał, że „pracując nad łańcuchem dostaw udało się zrealizować niezwykle trudne zadanie". Guillaume de Colonges chwalił, że łańcuch logistyczny Carrefoura w Polsce „działa dużo sprawniej niż u konkurentów, którzy mają do obsłużenia jeden lub dwa formaty sklepów (…).

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 7

  • 6
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~... 1 5 miesięcy temu

    FCMG

    oceń komentarz
do góry strony