REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 06.08.2019)

HANDEL I DYSTRYBUCJA

 

19 kwietnia 2019, 12:01

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)

O zmianach zwyczajów konsumenckich w Polsce i innych istotnych zmianach zachodzących na rynku handlowym, Łukasz Stępniak, redaktor naczelny portalu wiadomosihandlowe.pl rozmawiał z Karoliną Zajdel-Pawlak, szefową firmy Nielsen w Polsce.

REKLAMAKAiN - Belka w artykułach (lipiec PROMO)

Kliknij poniżej, aby odsłuchać lub pobrać na dysk nasz podcast:

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 8
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~nowak 3 3 miesiące temu

    dawno dawno temu sklepy w niedziele były zamkniete w soboty czynne do 15/16 , poza sklepami spożywczymi pozostałe sklepy w tygodniu były czynne od 11 do 19/20 i wszystko śmigało ... potem przyszedł kapitalizm i sieci handlowe i było to było

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Maggy 2 3 miesiące temu

    Praca w niedzielę też nie zmieniła zwyczaje.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Adams 1 3 miesiące temuocena: 100% 

    A jak ma nie zmieniać skoro nie ma wyboru bo jest zamknięte? xD

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony