REKLAMAKORAL - SORBET - Baner Główny (kwiecień 2020)
dm, Rossmann i Müller łącznie prowadzą w Niemczech ponad 5 tys. sklepów

dm, Rossmann i Müller łącznie prowadzą w Niemczech ponad 5 tys. sklepów (fot. materiały prasowe)

Sieci dm, Rossmann i Müller, trzech największych operatorów drogeryjnych na niemieckim rynku zorganizowały wspólnie bezprecedensową akcję informacyjną, która ma w założeniu pomóc pracownikom i klientom w przetrwaniu epidemii koronawirusa. Hasłem akcji jest #füreinander, co po polsku znaczy #dla_siebie_nawzajem.

REKLAMA

Detaliści wydali oświadczenie następującej treści:

Nasze sieci drogeryjne, skupiające łącznie ponad 5000 sklepów, normalnie ostro ze sobą konkurują. Ale co dziś znaczy słowo „normalnie”? Jesteśmy dziś wszyscy razem dla was. Dziękujemy naszym pracownicom i pracownikom, których jest ponad 100 000 i którzy codziennie dają z siebie wszystko, co najlepsze. Bądźmy dla siebie przyjaźni i darzmy się szacunkiem, bo dzięki temu będzie nam łatwiej przejść przez ten kryzysowy czas. Wyrazy szacunku kierujemy do wszystkich współpracowników, którzy robią dziś wspaniałe rzeczy. Dziękujemy naszym codziennym bohaterom!

Jednocześnie detaliści zdementowali nieprawdziwe informacje dotyczące braku dostępności ich sklepów, które pojawiły się ostatnio przede wszystkim w internecie. Zapewnili, że drogerie są cały czas otwarte, zaś w magazynach jest wystarczająco dużo towarów. – Współpracujący z nami producenci i pracownicy centrów logistycznych troszczą się o to, żeby półki sklepowe były pełne towarów. Osiągnięcie takiego stanu może się jednak okazać trudne, jeżeli będziecie kupować na zapas, dlatego prosimy, żeby tego nie robić – czytamy w oświadczeniu.

Operatorzy drogeryjni zaapelowali również do klientów o odnoszenie się do sprzedawców z szacunkiem, stosowanie się do wydawanych przez nich zaleceń oraz o płacenie za zakupy kartą, a nie gotówką. – Zachowujmy odpowiednią odległość od siebie i używajmy dostępnych środków ochronnych, doceniajmy wielką wartość , jaką jest zdrowie i życie. Wszyscy ponosimy odpowiedzialność za siebie nawzajem, okazujmy sobie solidarność. Razem jesteśmy silni – apelują niemieccy detaliści.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 8

  • 4
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 3
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Chmurka 2 8 dni temu

    U mnie w Ross są maski i pleksi...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Hanka 1 9 dni temuocena: 100% 

    Szkoda tylko,że w polskim Rossmannie ,wcale nie troszczą się o pracowników.Biedronka,Żabka,Lidl zanotowali przy kasach plekse,na podłogach poprzyklejano taśmy,żeby klienci zachowali odległość,kajzerki mają maseczki i rękawiczki.Natomiast w Rossmannie pracownicy oraz ochrona sklepu,niestety,tego się nie doczekali...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony