REKLAMAKORAL - Bracia Koral - Rożek - Baner Główny (06-10.04.2020)

(Novitus)

Novitus podsumował skalę szkód spowodowanych błędem w drukarkach fiskalnych Delio. Firma dokonała napraw w ponad 6 tys. urządzeń. Comp, czyli spółka matka Novitusa deklaruje pokrycie kosztów akcji serwisowej. Główny Urząd Miar nie widzi przesłanek do podejmowania jakichkolwiek działań związanych z ponowną certyfikacją kas Delio.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

Firma Novitus zakończyła realizowaną w trybie nadzwyczajnym akcję serwisową. Serwis wrócił do normalnej pracy, ale klienci są nadal objęci tą samą procedurą napraw, jak dotychczas.

Spółka oceniła rzeczywistą skalę awarii na podstawie stanu realizacji zleceń serwisowych i analizy ilości klientów objętych akcją. Z danych Novitusa wynika, że usterka drukarek Delio dotknęła nieco ponad 700 firm.

– Na podstawie statystyki wykonanych napraw, stwierdzamy że około 99 proc. urządzeń objętych akcją, to urządzenia pogwarancyjne. W tej liczbie aż 29 proc. urządzeń, to drukarki używane dłużej niż 10 lat. Mimo upływu czasu, urządzenia te do tej pory pracowały niezawodnie i po naprawie nadal niezawodnie funkcjonują. Analiza rzeczywistej ilości zgłoszonych do naprawy drukarek wskazuje na liczbę niewiele przekraczającą 6 tys. sztuk – podała firma w komunikacie.

Awaria drukarek fiskalnych Novitusa związana była z „błędem zegara”. Po 1 stycznia 2020 r. użytkownicy modelu Delio nie mogli drukować paragonów. Jak informowaliśmy w portalu wiadomoscihandlowe.pl, 2 stycznia nie działały m.in.: niektóre sklepy Dino, pizzerie Da Grasso oraz Multikino. Ta ostatnia firma postanowiła nie czekać na pomoc serwisu od dostawcy drukarek i w ekspresowym tempie kupiła nowe urządzenia. 

Przedsiębiorców awaria dotknęła 2 stycznia, po Nowym Roku, a tuż przed długim weekendem (6 stycznia, który był dniem wolnym od pracy wypadł w poniedziałek). - Do prowadzenia akcji serwisowej powołaliśmy ponad 100 pracowników Comp, którzy z ogromnym poświęceniem i oddaniem pracowali nad rozwiązaniem problemu, nie bacząc na okres noworoczny oraz kolejne dni wolne od pracy. Dziękujemy za ten ogromny nakład pracy i zaangażowanie całej kadry – podkreśla spółka Comp.

Rozmawialiśmy z jednym z przedsiębiorców, który pojechał ze swoim urządzeniem do siedziby firmy Novitus w Nowym Sączu. Z jego relacji wynika, że faktycznie w serwisie wszczęto specjalne procedury, aby jak najszybciej rozwiązać problem. Do doraźnej realizacji napraw powołano specjalne dodatkowe oddziały. W punktach serwisowych instruowano klientów, jak mogą najszybciej dostarczyć urządzenia do autoryzowanych przedstawicieli lub bezpośrednio do serwisów spółki Novitus. 

Po awarii drukarek fiskalnych, Główny Urząd Miar podjął działania w celu poznania i zrozumienia istoty problemu i jego przyczyn technicznych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (2)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Nickdrugi 2 2 miesiące temu

    Awaria dotknęła klientów już 1 stycznia o godzinie 00:00.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Nickdrugi 1 2 miesiące temu

    Awaria dotknęła klientów już 1 stycznia o godzinie 00:00.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMARetail FMCG Congress - Half Page - marzec-kwiecień 2020
do góry strony