REKLAMAeFRESH - SELENA nr 3 - Baner Główny (14-21.11.2018)

ZARZĄDZANIE SKLEPEM

 

8 listopada 2018, 14:26

(fot. archiwum WH)

OEX Cursor, ShelfWise i ABR Sesta przygotowały rozwiązanie, które ma pomóc w zwiększaniu sprzedaży w kanale tradycyjnym. Usługa umożliwi podejmowanie precyzyjnych działań pozwalających na poprawę dystrybucji i wdrożenie standardów ekspozycji w 10 tysiącach sklepów z tej grupy.

Nowe rozwiązanie wykorzysta technologię rozpoznawania obrazu, a także zaawansowaną analizę danych. Pozyskiwane informacje będą konfrontowane z danymi demograficznymi i innymi, które określają potencjał badanego punktu sprzedaży. System po przetworzeniu danych pozyskanych w punkcie z półki sklepowej rekomenduje konkretne działania, takie jak wprowadzenie produktu do sprzedaży, poprawę ekspozycji produktu na półce czy modyfikacje w zarządzaniu kategorią.

Obecnie projekt przeszedł fazę testów technicznych na próbie około 1 tys. sklepów. Debiut usługi na rynku planowany jest na pierwsze miesiące 2019 r.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony