REKLAMAInpost - baner główny 14.08-14.09
Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce

Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce (Grupa Muszkieterów)

Pierwsze sześć miesięcy 2019 roku Grupa Muszkieterów zakończyła solidnymi obrotami w wysokości ponad 3,72 miliarda złotych. Oznacza to wzrost o prawie 5 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym. Obroty Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, oraz Bricomarché wyniosły odpowiednio blisko 2,5 miliarda złotych i prawie 1,23 mld zł. Te solidne wyniki to sukces całej Grupy, zrzeszającej polskich przedsiębiorców, dobry prognostyk na przyszłość i efekt wzmożonej pracy właścicieli sklepów oraz pracowników supermarketów i centrali.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

W pierwszym półroczu 2019 r. sieć Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, wypracowała obroty w wysokości niemal 2,5 mld zł. Tylko w drugim kwartale sieć wygenerowała wzrost obrotów o ponad 7 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

– Jesteśmy zadowoleni z wyników wypracowanych przez Grupę Muszkieterów w Polsce, w tym sieci Intermarché i Bricomarché. Osiągnęliśmy je pomimo presji rynkowej oraz obowiązującego zakazu handlu w wybrane niedziele – mówi Marc Dherment, dyrektor generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

Intermarche wraca do gry

– Mocne przyspieszenie sprzedaży odnotowaliśmy w drugim kwartale tego roku. Przyczyniło się do tego wiele czynników, wśród których należy wymienić dużo korzystniejszy układ kalendarza oraz zmiany, jakie stopniowo wprowadzamy w przypadku sieci Intermarché. Optymalizacja tego szyldu wciąż trwa, jednak już teraz wpływa korzystnie na dynamikę obrotów. Natomiast dostrzegamy jeszcze ogromny potencjał, by poprawić wyniki w sklepach porównywalnych tzw. like-for-like. Dotychczasowo osiągane postępy w sprzedaży pozwalają nam z determinacją i optymizmem podejmować kolejne działania w drugiej połowie roku - wyjaśnia Marc Dherment.

W pierwszym półroczu sieć zaprezentowała kampanię reklamową, której hasło przewodnie brzmi „Świeżo, tanio, z optymizmem”. Zapowiada ona całkowicie nową platformę marki w Polsce oraz fundamentalne zmiany w strategii prezentowania brandu Intermarché. Kluczowe obszary, w których pozycjonowana jest obecnie sieć to przede wszystkim świeżość, optymizm i inspiracja. Zgodnie z nową strategią, celem sieci jest zapewnienie klientom nie tylko świeżych produktów najwyższej jakości, ale również codziennych inspiracji, dzięki którym odkryją radość z gotowania smacznych i zdrowych posiłków. Sieć zdecydowała się także na istotne działania w strategii cenowej oraz polityce asortymentowej modyfikowanej pod kątem nowej kampanii.

Kolejnym ważnym wydarzeniem w pierwszym półroczu 2019 roku było wprowadzenie nowej marki własnej „Z sadów i pól”. W jej ramach sieć proponuje blisko 50 produktów z kategorii owoce i warzywa, które pochodzą od sprawdzonych dostawców. Oferta jest skierowana głównie do osób, które przywiązują szczególną wagę do zdrowego i zbilansowanego odżywiania.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 5

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (5)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Abc 5 28 dni temuocena: 75% 

    Robienie dobrej miny do złej gry. Wielki rozwój z tragediami ludzkimi w tle. Muszkieterowie mają na rękach krew i łzy, wielu uczciwych ludzi, którzy kiedyś nazywali się prezesami ich sklepów. Wystarczy spojrzeć na mapę i ilość zamkniętych sklepów. Oszuści I złodzieje.........można by pisać wiele.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~:/ 4 28 dni temuocena: 50% 

    eeetaaammmm nic ciekawego nie mają do zaoferowania, przerośnięty nijaki asortyment z nijakimi cenami, a hitem na pierwszej stronie energetyk za 1zł... już lecę do tego sklepu po energetyka

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~ktośtamnapewno 3 29 dni temuocena: 60% 

    Ta reklama Optymistki ma tekst śmieszny, zobaczycie za chwilę: Może będzie co ma być A może nie Może jutro będzie dżdżyć Kto to wie Tu i teraz liczy się Więc chwytam je i sobie paparapam Param, param, param Ja tym się param Że lubię co mam A mam, to co chcę Bo koszyk swój pcham W Intermarché W INTERMARCHE, W INTERMARCHE Param, param, param Ja tym się param Że lubię co mam A mam, to co chcę Bo koszyk swój pcham W Intermarché W INTERMARCHE, W INTERMARCHE Bo jak tak mam, że tam Ponosi mnie By być, by dać Inspirować się Te zakupy tu Są mą szansą W INTERMARCHE, W INTERMARCHE Paparapam po Intermarché

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Normalny 2 29 dni temuocena: 86% 

    Drogi,bardzo drogo.Jeszcze rok,no może dwa było normalnie teraz drogo,omijam z daleka.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~klient millennials 1 miesiąc temuocena: 83% 

    Jakoś po ostatniej wizycie w waszym markecie nie widzę mniejszej ilości produktów z zawartością syropu glukozowo-fruktozowego i oleju palmowego - proszę przejrzeć działy z nabiałem (zwłaszcza co niektóre jogurty), dział z sokami i napojami (co niektóre soki doprawione syropem glukozowo-fruktozowym, a napoje aspartamem i acesulfamem), dział z fixami sosami itp oraz zwłaszcza ze słodyczami (syrop glukozowy w składach ciastek i czekolad, nie wspominam o cukierkach i dżemach). Produkty z DOBRYM SKŁADEM bez syropu glukozowo-fruktozowego, aspartamu, acesuflamu, glutaminianu sodu i oleju palmowego, po prostu giną w zalewie towarów, które mają te wszystkie "cudne dodatki" w składzie! Promujcie to, co ma dobry, prosty, krótki skład!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony