REKLAMAProxi.cloud 11-25.10.2019
Supermarket sieci Tesco w Polsce

Supermarket sieci Tesco w Polsce (materiały własne)

Sieć Tesco zwróciła się z komunikatem do swoich polskich klientów, w którym poinformowała, że zmieniła swoje sklepy tak, by „zakupy były jeszcze prostsze i bardziej komfortowe”. Operator podkreślił, że wie jak ważna dla klientów jest wygoda robienia zakupów i jak cenny jest ich czas.

REKLAMA

Władze firmy podkreśliły, że chcą, by Tesco było „ulubionym miejscem na szybkie, codzienne zakupy.” „Nasze hipermarkety są teraz mniejsze, by zakupy w nich zajmowały mniej czasu, a to, czego poszukujecie, było lepiej widoczne i łatwiej dostępne. We wszystkich sklepach — supermarketach i kompaktowych hipermarketach — odpowiednio zmieniliśmy i uprościliśmy asortyment, oferując najważniejsze i najczęściej wybierane przez Was produkty” – wskazują przedstawiciele brytyjskiej sieci.

I wskazali, że klienci znajdą w Tesco „setki produktów, w zawsze niskich cenach (…) najwyższej jakości produkty spożywcze — w tym zawsze świeże warzywa, owoce, pieczywo i nabiał — a także sezonowe oferty przemysłowe, odzież F&F i dostępne tylko u nas produkty marki Tesco”.

POLECAMY:

Sieć Tesco zarządza w Polsce siecią niemal 350 super- i hipermarketów. Docelowo sieć Tesco może zmniejszyć się jeszcze o ok. 30 sklepów.

KLIKNIJ I PRZECZYTAJ WIĘCEJ NA TEMAT SYTUACJI SIECI TESCO W POLSCE

 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 21

  • 7
    BARDZO PRZYDATNY
  • 3
    PRZYDATNY
  • 7
    OBOJĘTNY
  • 4
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (4)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Znawca 4 6 dni temuocena: 50% 

    Takie mydlenie oczu. Myślą, że Polacy to idioci i dadzą się nabrać na takie czcze gadanie... przecież każdy wie że to koniec tej sieci w Polsce. Marcpol oraz Piotr i Paweł nie wyglaszali takich głupot i z godnością pożegnali się z rynkiem handlowym. Tesco okroiło nie tylko powierzchnie i asortyment ale też pracowników, serwis sprzątający i ochronę przez co jest brudno i niebezpiecznie pod sklepami. Resztę dopełniają złodzieje i pracownicy którzy wynoszą resztki towaru całymi torbami i wózkami... Pozostały tylko kolejki takie jak były przed tymi bzdurnymi komunikatami. Większość sklepów zostało przejętych przez Kaufland i powierzchnia jest dostosywana do ich formatu.

    oceń komentarz
  • ~Ami 3 6 dni temu

    Ani piszący, ani komentujący nie mają pojęcia o czym mówią. Większość klientów nie chce by spożywczaki były „ulubionym miejscem na szybkie, codzienne zakupy.” Jaką przyjemność sprawia kupowanie fasoli i mielonego mięsa? Zawsze znajdą się tacy którzy to lubią ale to jest garstka populacji. Większość che mieć do z bani jak najprędzej. Zatem pomysłem byłoby by klikniecie na monitorze fasola + mielone mięso + pasta do zębów i odebranie tego w sklepie bez wychodzenia z samochodu. I nie dostawa dronem do domu jak wielu majaczy powtarzając marketingowe brednie - handel internetowy ma swoje limity ponieważ jest BARDZO DROGI.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~gumbee 2 7 dni temuocena: 100% 

    Nie wiem jak tak drastyczne okrojenie asortymentu ma poprawić rentowność. Przecież tam już nic nie ma! Lidl i Biedronka mają więcej bardziej atrakcyjnego towaru na półkach. Nie ma już nawet popularnych marek jak np. Nałęczowianka. Puste połacie sklepu oddzielone jakimiś przepierzeniami wyglądają żałośnie.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Laura 1 7 dni temuocena: 73% 

    Kpina pisana językiem korzyści!!! Wystarczy przejść po hipermarketach a widziałam w ostatnich dniach kilka, żeby zobaczyć jak jest brudno, ciemno, jak zaniedbane są parkingi, toalety i jaki bałagan panuje na półkach. To jest dramat!!!! Wystarczy porównać z Carrefour, Auchan i innymi, żeby zobaczyć jak odleciała ta osoba, która wydała taki komunikat

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony