REKLAMAKongres SŁODYCZE I PRZEKĄSKI 2017 - duży banner
Nowe technologie dla handlu zwiększają konkurencyjność sklepu

Nowe technologie dla handlu zwiększają konkurencyjność sklepu (fot. Pixabay CC0)

W Polsce jest ok. 1,2 mln kas fiskalnych. Do niedawna zdawały się one być nieodłącznym elementem procesu rejestracji sprzedaży. Obecnie jednak urządzenia te zaczynają ustępować miejsca alternatywnym, bardziej nowoczesnym i przyjaznym rozwiązaniom. Nowe technologie wspierają działalność lokalnych przedsiębiorstw i zwiększają konkurencyjność sklepu.

REKLAMAEC Alkohole - belka w artykułach - DRINCO II

Jak podkreśla Michał Pawłowski, menedżer ds. sprzedaży i produktu w firmie iPOS, nowe rozwiązania technologiczne są z reguły wielofunkcyjne. Za przykład posłużyć mogą kasoterminale, które łączą w jednym urządzeniu drukarkę fiskalną, terminal płatniczy oraz system sprzedażowy. Stanowisko kasowe wyposażone w tego typu urządzenie jest kompletne, co oznacza, że do rejestracji sprzedaży, wydawania paragonów i przyjmowania płatności kartowych nie potrzeba już żadnego innego sprzętu.

– Kasoterminale działają w oparciu o komunikację online, zapewniając dostęp do danych sprzedażowych na bieżąco, w czasie rzeczywistym. Właściciel sklepu, bez wychodzenia z domu, przejrzy każdy paragon lub sprawdzi, jakie produkty sprzedają się najlepiej. Wystarczy, że zaloguje się do dedykowanej platformy np. ze smartfona. Przedsiębiorca może zdalnie zmienić cenniki lub dodać asortyment do bazy towarowej – informacja o aktualizacji danych zostanie automatycznie przekazana do urządzenia fiskalnego. To krok w kierunku cyfryzacji handlu – przekonuje ekspert.

Aplikacje rozwijają się razem z biznesem, są cyklicznie i bezpłatnie aktualizowane, dzięki czemu urządzenie i system są rozbudowywane o nowe funkcje wraz z rozwojem biznesu.

Nowe technologie są opłacalne. Dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań oferują więcej funkcjonalności za mniejsze pieniądze. Ponadto zintegrowane z urządzeniem płatności kartowe oraz elastyczne podejście do umowy na ich akceptację, sprawiają, że nawet małym przedsiębiorcom opłaca się wprowadzenie płatności bezgotówkowych.

– Cyfrowe technologie dla handlu zwiększają konkurencyjność. Nowoczesne rozwiązania dostarczają narzędzi analitycznych i funkcji, które dotychczas były poza zasięgiem małych i średnich sklepów oraz punktów usługowych i gastronomicznych. Mali przedsiębiorcy nareszcie mogą powalczyć o klienta z podmiotami większymi od siebie – zachęca Michał Pawłowski.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"