REKLAMAHELIO - Baner Główny - Bakaliowe Kieszonkowe (18-29.09.2019)
Biedronka lada moment wystartuje z nową odsłoną akcji Gang Słodziaków

Biedronka lada moment wystartuje z nową odsłoną akcji Gang Słodziaków (fot. gazetka promocyjna Biedronki)

Jak dowiedział się portal wiadomoscihandlowe.pl, już w najbliższy poniedziałek (26 sierpnia) w sklepach Biedronka rozpocznie się akcja Gang Słodziaków - Magiczny Portal. To kolejna już akcja lojalnościowa z pluszakami przeprowadzana przez lidera rynku handlowego w Polsce.

REKLAMAProxi Cloud Belka w artykułach_wrzesien

Teaser nowej odsłony Słodziaków pojawił się w najnowszej gazetce promocyjnej dyskontera, na stronie internetowej sieci, a także na kanale Biedronki w serwisie YouTube. "Przygotuj się, bo coś magicznego zbliża się do Biedronki!" - głosi napis na jednej ze stron gazetki sieci. Widnieje on obok grafiki ujawniającej fragment maskotki (pluszak schowany jest za drzwiami).

Nowa akcja Biedronki ze słodziakami rozpocznie się w podobnym czasie, w jakim w ubiegłych latach sieć przeprowadzała poprzednie kampanie o nazwach Gang Świeżaków i Gang Słodziaków. Akcja ruszy tuż przed początkiem roku szkolnego, 26 sierpnia i potrwa do 17 listopada. Nagrody (pluszaki i książkę) odbierać będzie można do 1 grudnia.

Przypomnijmy, że w ubiegłym roku w trakcie akcji Gang Słodziaków do klientów sieci trafiło ponad 6 mln maskotek. Podobną liczbę maskotek wydano lub sprzedano w ramach kampanii Gang Świeżaków 2, a pierwsza edycja akcji o tej nazwie cieszyła się jeszcze większą popularnością (8 mln Świeżaków). Maskotki dostępne w Biedronce okazały się tak dużym hitem, że właściciel sieci - firma Jeronimo Martins - wdrożył ten koncept promocyjny zimą 2019 r. również na rodzimym, portugalskim rynku, w supermarketowej sieci Pingo Doce (pod nazwą Bando do Bosque).

Jak wynika z badania "Brand Equity 2017" Nielsena, dzięki akcjom z pluszakami aż 40 proc. ankietowanych zadeklarowało, że odwiedza sklepy Biedronka częściej niż dawniej. To samo badanie wykazało, że aż 83 proc. respondentów oczekiwało od Biedronki kolejnych, podobnych kampanii lojalnościowych.

Biedronka na razie trzyma szczegóły nowej akcji w tajemnicy. Udało się nam jednak ustalić, że tym razem klienci sieci powalczą o cztery nowe Słodziaki: borsuka Bartka, nietoperza Nikodema, dzięcioła Dominika oraz sarenkę Hanię. Opróćz tego do sklepów trafi sześć nowych Słodziaków Juniorów. W tej wersji dostępne będą: pszczółka Pola, lis Lucuś, zajączek Zuzia, jak również mniejsze odpowiedniki trzech nowych, dużych słodziaków (nietoperz Nikoś, dzięciołek Dominiczek i sówka Zosia).

Zasady akcji lojalnościowej nie ulegają zmianie. Tradycyjnie już odbiór maskotek możliwy będzie po zebraniu wymaganej liczby naklejek. Te otrzymywać będzie można m.in. za zakupy o wartości co najmniej 40 zł, a także za korzystanie z karty Moja Biedronka oraz za kupowanie owoców i warzyw.

Zebranie 60 naklejek uprawni klientów Biedronki do odbioru dużego Słodziaka za darmo. Nieco mniej, bo 40 naklejek, wymienić będzie można na Słodziaka Juniora, albo - po dopłacie 19,99 zł - na maskotkę w regularnej wersji.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 92

  • 69
    BARDZO PRZYDATNY
  • 6
    PRZYDATNY
  • 6
    OBOJĘTNY
  • 11
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (3)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Zdziwiony 3 29 dni temuocena: 86% 

    Że też Polacy dają się robić w konia metodą na głupie maskotki - dla mnie jest to coś tak abstrakcyjnego że za każdym razem jak widzę kogoś pytającego w kasie Biedronki o te maskotki to się zastanawiam - gdzie ja żyję...

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
  • ~Słodziak 2 29 dni temuocena: 59% 

    Gang Słodziaków 2019 RUSZA! :D

    oceń komentarz
  • ~Juren 1 29 dni temuocena: 64% 

    Myślę że dużo wiem i dużo rozumiem, co, jak i dlaczego. Ale mimo wszystko nie mogę sobie wytłumaczyć dlaczego Wiadomości Handlowe - Polskie Czasopismo branżowe, wspiera swoimi artykułami, i innymi działaniami wspiera sieci z obcym kapitałem, a tak mało poświęca czasu, a raczej w ogóle nie zajmuje się wspieraniem tzw rynku tradycyjnego i szukania rozwiązań dla jego rozwoju.!!! Taka postawa tylko wkurza wszystkich detalistów rynku tradycyjnego - czy publikujący to czasopismo tego nie czują i nie wiedzą w jakim kraju żyją.!!!

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
REKLAMA
do góry strony