REKLAMAMLEKOVITA - DarPro 2020 - Baner Główny (kwiecień 2020)

(fot. materiały prasowe)

O średnio 200 nowych produktów poszerza się co roku bogate portfolio marek własnych firmy Makro Polska. Oferta trzech flagowych brandów: Makro Chef, Makro Professional oraz Makro Premium obejmuje już blisko 1,5 tys. artykułów dedykowanych klientom z sektora gastronomicznego.

REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Belka w artykułach (kwiecień - maj 2020)

Szefowie kuchni, także ci topowi, ufają produktom marek własnych, ponieważ gwarantują one powtarzalną jakość i smak, a w gastronomii liczy się zaufanie – mówi Rafał Zaręba, Szef Kuchni Akademii Inspiracji Makro w Warszawie. – Jeśli nasi klienci z sektora HoReCa przekonają się, że jakość np. śmietany jest dobra, sięgają po kolejne produkty z danej linii. Renomowane firmy, takie jak Makro Chef budują ofertę takich produktów w sposób bardzo przemyślany, zawsze jako punkt wyjścia stawiając najwyższą jakość – stwierdza ekspert.

Wyselekcjonowana oferta dla pasjonatów

Przedstawiciele branży HoReCa zaopatrujący się w halach Makro mają do wyboru blisko 1,5 tys. Artykułów marki własnej, które spełniają oczekiwania przedstawicieli restauracji, hoteli oraz street food’ów. Z myślą o przedsiębiorcach z tego sektora hurtownik rozwija trzy główne marki: Makro Chef, Makro Professional oraz Makro Premium. W ramach linii Makro Chef i Makro Premium można znaleźć produkty spożywcze, zaś oferta Makro Professional obejmuje artykuły przemysłowe, higieniczne oraz chemię gospodarczą.

Marki Makro Chef i Makro Professional to produkty o wysokiej wydajności, funkcjonalności i powtarzalnej jakości. Są testowane przez szefów kuchni z Akademii Inspiracji Makro.

Pod markami własnymi Makro często są dostępne produkty znanych, topowych brandów. Jednak nawet one przechodzą liczne testy jakości. Ważne są np. opakowania, które muszą sprawdzać się w codziennej pracy szefów kuchni – podkreśla Rafał Zaręba.

Artykuły z linii Makro Premium to wyselekcjonowane produkty skierowane do prawdziwych pasjonatów kulinarnych. W ramach tej linii, którą można śmiało określić gourmet, klienci Makro mogą zaopatrzyć się np. w carpaccio wołowe w opakowaniu 800 g (do wyboru z Argentyny i Stanów Zjednoczonych). W asortymencie Makro Premium znalazł się też łosoś wędzony na zimno w plastrach 200 g (szkocki i irlandzki).

Dobra cena i jakość na co dzień

Z kolei marka Aro powstała z myślą o klientach, którzy poszukują podstawowego asortymentu w rozsądnej cenie. Portfolio Aro obejmuje obecnie ponad 1,2 tys. produktów. Taka oferta ułatwia ekonomiczne prowadzenie biznesu, co doceniają przedsiębiorcy z branży gastronomicznej i handlowej. 

Marka Fine Life jest skierowana do klientów Makro, którzy prowadzą sklepy. Jej asortyment obejmuje produkty codziennego użytku o jakości porównywalnej z wyrobami markowymi. Atrakcyjne opakowania i ceny sprawiają, że detaliści chętnie zaopatrują się w produkty oznaczone logo Fine Life.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMAPPH 2020 - PROMOCJA 25% - Half Page (kwiecień - maj 2020)
do góry strony