REKLAMAPRIM - KABANOS - BANER GŁÓWNY - (05.07 - 31.08.2019)

(Źródło: lidl-auto.de)

Lidl wszedł na rynek leasingu samochodów osobowych. Za pośrednictwem strony internetowej detalisty można wypożyczyć samochód. Usługa jest na razie dostępna tylko w Niemczech, za pośrednictwem strony lidl-autos.de. Partnerem konceptu jest niemiecki start-up, firma Vehiculum.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

W ofercie leasingowej Lidla dostępny jest obecnie jedynie Fiat 500 z silnikiem benzynowym o pojemności 1,2 l i pięciobiegową manualną skrzynią biegów. W wyposażeniu znajdziemy klimatyzację, skórzaną kierownicę wielofunkcyjną, czujniki cofania i radio z bluetooth.

Pakiet obejmuje m.in. ubezpieczenie i serwis pojazdu. Samochód można wynająć na 24, 36 lub 48 miesięcy, cena za miesiąc od 89 euro. Wszystkie formalności, wraz z oceną zdolności kredytowej i identyfikacją wideo, przebiegają online i trwają ok. 15 minut

„Serwis Lidl-Auto, wraz z firmą Vehiculum, wprowadza Cię w przyszłość nowego handlu samochodami – cyfrowego, szybkiego i bez zbędnych komplikacji. Nie musisz już żmudnie wyszukiwać, porównywać i negocjować ofert – zamiast tego skorzystaj na współpracy Lidla z Vehiculum i wybierz ofertę korzystania z nowego samochodu na atrakcyjnych warunkach.

Dokonujemy właśnie przełomu, transformując rynek samochodowy zgodnie z wymogami ery cyfrowej. Wiodący dyskonter niemiecki ramię w ramię ze start-upem dokonują całkowitej digitalizacji rynku leasingu pojazdów, jako pierwsi oferując całkowicie cyfrową procedurę wynajmu samochodu osobom prywatnym, za pośrednictwem sklepu internetowego Lidl” – zachęca detalista.

Lidl przekonuje, że digitalizacja zmieniła nawyki zakupowe konsumentów, nawet w tak tradycyjnie „analogowych” obszarach jak zakup samochodu. Sieć zwraca też uwagę na fakt, że znacznie spada chęć posiadania własnych czterech kółek przez młodszych konsumentów, którzy chcą jeździć, ale nie chcą kłopotów związanych z posiadaniem auta. To do nich głównie skierowana jest innowacyjna propozycja e-leasingu.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 4

  • 1
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 3
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony