REKLAMAATLANTA POLAND (BAKAL SOFT) - Baner Główny - 31.01 - 29.02.2020

(wiadomoscihandlowe.pl /AK)

Od wtorku Lidl wprowadza nową książkę, która dostępna będzie dla klientów sieci, którzy podczas zakupów zbiorą naklejki potrzebne do jej otrzymania. 

REKLAMANutrend - Belka w artykułach - Baner nr 1 (28.01 - 29.02.2020)

Książka „Jeść zdrowiej i żyć dłużej. Żywienie osób w starszym wieku” będzie dostępna w sklepach Lidl w całej Polsce. Aby zdobyć jeden z egzemplarzy, należy zebrać sześć naklejek. Każda naklejka będzie przyznawana klientowi za zakupy o wartości minimum 60 zł. Szczegóły promocji będą dostępne na stronie www.lidl.pl. Akcja promocyjna trwa od 12 listopada do 7 grudnia lub do wyczerpania zapasów.

„Jeść zdrowiej i żyć dłużej. Żywienie osób w starszym wieku” jest dziesiątą książką wydaną przez Lidla, trzecią opublikowaną wraz z NCEŻ i trzecią z cyklu „Jeść Zdrowiej”. Została ona wydana na papierze z certyfikatem FSC, który świadczy o prawidłowo prowadzonej gospodarce leśnej. Dwie poprzednie pozycje z serii „Jeść Zdrowiej” dotarły do ponad 3,5 mln osób, które mogły zapoznać się nie tylko z teoretyczną, ale też praktyczną wiedzą o odżywianiu. 

W pracach nad książką uczestniczył prof. dr hab. n. med. Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej oraz ambasador Kuchni Lidla – Karol Okrasa. - Zawarte w książce porady i przepisy oparte są na Piramidzie Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej dla osób w wieku starszym, która została opracowana przez Instytut Żywności i Żywienia w 2017 r. na podstawie najbardziej aktualnych zaleceń WHO. Podstawą piramidy jest oczywiście ruch, odpowiednie nawodnienie oraz właściwa ilość warzyw i owoców. To prosty przepis na dłuższe życie! Dzięki współpracy z Lidlem możemy szerzyć tę wiedzę - zaznacza prof. dr hab. n. med. Mirosław Jarosz, dyrektor Narodowego Centrum Edukacji Żywieniowej.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 6

  • 3
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 1
    OBOJĘTNY
  • 1
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~jarro40 1 18 dni temu

    Ta kampania to niewypał. Trzeba bylo zrobić zakupów za 360 zł żeby dostać ten badziew. Na koniec dostałem orzy kasie za jedno piwo Argus. Wypociny kilku ludzi których przepisy dla przecietnego emeryta nadają się do kosza. Piszący oderwani od rzeczywistości. Tak trzymać.

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony