REKLAMAInpost - baner główny 14.08-14.09

HANDEL I DYSTRYBUCJA

centra handlowe

 

11 lutego 2019, 08:54

(fot. Pixabay)

W styczniu br. wskaźnik odwiedzalności polskich centrów handlowych spadł o około 6 proc. w skali roku - wynika z danych Footfall Indeks Polska przygotowanego przez ShopperTrak.

REKLAMAKAiN - belka w artykułach (sierpień-wrzesień 2019)

Jeśli chodzi o porównanie miesiąc do miesiąca, w styczniu br. odwiedzalność galerii handlowych zwiększyła się o prawie 18 proc.

Po wprowadzeniu zakazu handlu w niedziele jedynym miesiącem, w którym polskie centra handlowe zanotowały wzrost w skali roku, był maj. Odwiedzalność w skali roku spada od 2 do 16 proc. (rekord w grudniu).

Wskaźnik FootFall Indeks obrazuje liczbę odwiedzających w polskich galeriach handlowych.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 1

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 1
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (1)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
  • ~Marek 1 6 miesięcy temu

    miesiąc do miesiąca - w styczniu br. odwiedzalność galerii handlowych zwiększyła się o prawie 18 proc. - to jak to jest - odwiedzalność wzrosła o 18% w porównaniu do odwiedzalności w grudniu 2018?

    oceń komentarz  zgłoś do moderacji
do góry strony