REKLAMAJACOBS - Nowość - Baner Główny (Kwiecień 2018)

(fot. Pixabay, stevepb)

Firma OEX E-Business kupiła mniejszościowy udział w spółce NextBuy. To właściciel platformy zakupowej łączącą dostawców i kupców.

REKLAMARTA - belka w artykułach - kwiecień 2018

Na platformie działają m.in. takie podmioty, jak AXA Polska, Amica, Bakalland i Tchibo Polska. Spółka działa na rynku od 2011 roku. 

0 Akwizycja jest kolejnym etapem realizacji strategii budowania kompleksowej oferty Grupy OEX w obszarze e-biznes. Do oferowanych już usług dokładamy nowoczesną technologię, która pozwoli klientom B2B optymalizować proces zakupowy w firmie i usprawniać zarządzanie wydatkami. Rozwiązanie to będziemy stosować do obsługi klientów również w naszej Grupie, co znacznie zoptymalizuje procesy związane z zarządzaniem zakupami – powiedział Artur Wojtaszek, prezes spółki OEX E-Business i członek zarządu OEX odpowiedzialny za segment e-biznes.  

NextBuy jest rozwiązaniem typu cloud, zaprojektowanym w modelu SaaS. Użytkownik może zalogować się do platformy z przeglądarki internetowej, z każdego miejsca na świecie. NextBuy wspiera cały proces zakupowy, m.in. dostęp do bazy dostawców, aukcje elektroniczne, zapytania ofertowe i katalogi produktowe, automatyzując i usprawniając pracę działów zakupów. Wdrażanie cyfrowych technologii zakupowych daje klientom dostęp do bardziej zróżnicowanego asortymentu i dostawców, a także skraca czas obsługi procesów i formalności.
Obecnie w segmencie E-biznes Grupy OEX operują spółki OEX E-Business i Divante, które oferują klientom eCommerce usługę end2end – od stworzenia i optymalizacji  e-sklepów po kompleksowe usługi logistyczne (m.in. fullfilment oraz e-delivery, czyli optymalizację transportu międzynarodowego).

- Na rynku polskim jest obecnie około 5 liczących się podmiotów, które oferują tego typu technologię. Narzędzie NextBuy idealnie wpisuje się w nasze potrzeby. Chcemy automatyzować dla naszych klientów zakupy i procesy związane z usługą e-procurement – dodał Artur Wojtaszek.

Środki pozyskane w wyniku transakcji NextBuy planuje przeznaczyć na rozwój technologii i funkcjonalności systemu. 

- Chcemy dalej rozwijać naszą technologię i proces wdrażania systemu u klienta. Planujemy rozszerzyć ofertę NextBuy o nowe moduły oraz integracje z zewnętrznymi systemami. Mamy też możliwość powiększenia naszego zespołu R&D. Spółka będzie posługiwała się logotypem OEX NextBuy. Dzięki marce OEX, która jest znana jako dostawca usług dla biznesu, mamy nadzieję umocnić naszą pozycję na rynku – powiedział Łukasz Kozicki, prezes zarządu NextBuy.
 

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 0

  • 0
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
do góry strony
"