REKLAMAPOLOmarket - baner główny (21.02.-22.03.2020)
Wszystkie produkty w sklepie będą wysyłane w jednym z dwóch rozmiarów pudełek co ułatwi logistykę

Wszystkie produkty w sklepie będą wysyłane w jednym z dwóch rozmiarów pudełek co ułatwi logistykę (fot. Wiadomości Handlowe)

Huawei w połowie września uruchomi swój oficjalny sklep internetowy. W prezentacji projektu oprócz dyrekcji działu Consumer Business Group w Polsce wziął udział również Robert Lewandowski.

REKLAMAPREMIUM ROSA - Belka w artykułach - 19.02. - 04.03

W sklepie dominuje przejrzysty design i skandynawski styl. Całość strony ma być maksymalnie prosta i nie rozpraszać użytkownika crossellingiem, czy upsellingiem. Zakupy będą możliwe tradycyjnie po zalogowaniu, jak również z poziomu gościa oraz poprzez Huawei ID i skanowanie kodu QR. To rozwiązanie, przeniesione z rynku azjatyckiego ma sprawić, że sklep będzie częścią całego ekosystemu marki wraz z fanklubem czy własnym, konkurencyjnym wobec Google sklepu z aplikacjami.

Klientów poza wstępnym rabatem (przy zapisie we wrześniu na newsletter) będą starali się przyciągać regularnymi promocjami, a także możliwością uzyskiwania punktów Huawei, za które można kupować aplikacje w AppGallery lub usługę chmury. Poza wszystkimi produktami Huawei w sklepie znajdą się exclusive'y na przykład case na smartfon z kryształkami Swarovskiego.

- Sklep internetowy jest naturalnym krokiem w rozwoju naszej firmy. W grudniu zeszłego roku otworzyliśmy oficjalny sklep Huawei w warszawskiej Arkadii, a dzięki huawei.pl możemy docierać do klientów w całej Polsce, bez ograniczeń geograficznych czy czasowych. Możemy nie tylko informować ich o produktach i cenach, ale także rozmawiać z nimi, być w interakcji, budować społeczość zainteresowaną życiem naszej marki – mówi Jefferson Zhang, Dyrektor Zarządzający w Huawei CBG Polska.

Przejrzysta i prosta karta produktu

Karta produktu ma być podobnie przejrzysta. Klient będzie miał na pierwszy rzut oka dostęp do podstawowych cech produktów, co zdaniem Łukasza Piotrowskiego dyrektora ds. e-commerce ma mieć pozytywny wpływ na decyzje zakupowe Klientów.

Całość od strony finansowej obsłuży PayU, które realizuje płatności lidera e-commerce w Polsce, czyli Allegro. W celu ułatwienia logistyki w sklepie będą dostępne jedynie dwa rozmiary pudełek do transportu wszystkich produktów. Klientów ma zachęcić darmowa dostawa niezależnie od wielkości zamówienia. W przypadku rezygnacji z zamówienia Huawei oferuje aż o jeden dzień więcej niż przepisowo wymagane 14 dni na zwrot.

Naturalny krok dla marki

Huawei jest jednym z ostatnich vendorów w Polsce, który nie posiadał swojego własnego sklepu internetowego. Wszyscy najwięksi konkurenci firmy - Samsung, Apple czy Sony posiadają już swoje autoryzowane e-sklepy. Zdaniem przedstawicieli firmy nie wywoła to konfliktów z obecnymi partnerami biznesowymi oferującymi produkty marki, czyli sieciami elektromarketów.

W otwarciu wziął udział Robert Lewandowski, który już dokonał pierwszych zakupów w sklepie przed oficjalną premierą. Jego wybór padł naturalnie na najnowszy smartfon Huawei P30.

Poleć innym

Czy ten artykuł był przydatny dla ciebie, twojej firmy i branży? Głosów: 2

  • 2
    BARDZO PRZYDATNY
  • 0
    PRZYDATNY
  • 0
    OBOJĘTNY
  • 0
    NIEPRZYDATNY

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.

Treść niezgodna z regulaminem została usunięta. System wykrył link w treści i komentarz zostanie dodany po weryfikacji.
Aby dodać komentarz musisz podać wynik
    Nie ma jeszcze komentarzy...
REKLAMA
do góry strony